آرينآرين، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

آرين منيم مارآليم

17 ماهگی

1391/12/13 0:19
نویسنده : نير
1,913 بازدید
اشتراک گذاری

ای گل نازم الان که برات مینویسم  عصر جمعه هست ساعت 7  شما و بابایی رو فرستادم خونه مادر بزرگ پدری تا یخورده استراحت کنم خیلی خستم حوصله ندارم بی خودی نمیدونم چرا شاید بدنم ضعیف شده چون اصلا به خودم نمیرسم آشپزخونه رو از دیشب تعطیل کردم فقط برا شما غذا درست میکنم و خودمون از بیرون میخوریم رستورانها و فست فودها غذاشونو کم کیفیت کردن اصلا بهم نچسبید.

  دو روز بود که صبح با بابایی میرفتیم و  بعد شام بر میگشتیم  خونه مامان نجیب بودیم.  دیروز رو از صبح تا شب خونه بودیم دیشبو خوب نخوابیدم  بعد نهار هم تا خواستیم بخوابیم شما بیدار شدی و من الان اینجوریم خمیازه اینجوری هم هستم کلافهو اینجوری افسوس و گریهو نگران وشیطان خلاصه چه مرگمه نمیدونم

خونه رو خونه تکونی کردم  تموم شد میخوام خونه تکونی دلمو بکنم ولی نمیشه ناراحت شاید برا همین کلافه هستم چون حتما باید این کارو بکنم خیلیییییییییییی مهمه برام خصلتو خوب میدونم تا کاری رو که دلم میخواد بکنم ولی نتونم اروم و قرار نخواهم داشت حتی اگه 3 سال طول بکشه اره گلم این یکی از اخلاقهای بد مامانه بی خیال بودن رو بلد نیستم نباید زندگی رو سخت گرفت تو زندگی به یه ورم رو باید زیاد بگم زبان

  خیلی حواص پرت شدم تصمیم دارم در یک مطلب سوتیهای خودمو بنویسمخنده ماشین آقاجونو تو حیاط پارک کردم کلید ماشینو گذاشتم تو جیبم امدم الان 2 روزه بی ماشین شدن بارها و بارها اب گذاشتم تو کتری تا برا خودم چای درست کنم امدم دیدم ابشو کشیده میدونی گلم مامان خیلی چایی خوره ولی در حسرت یه چای داغ موندم.

با اینکه من به تغذیه شما خیلی میرسم و خیلی نکاتو رعایت میکنم ولی این مامان خودم از بس غذای شما رو بهم سفارش میده که من کلافههی میگه بادوم میدی بچه بخوره بادوم بریز تو فرنیش لیمو شیرین میدی بهش شما هم به عملیات اب لیمو گرفتن میگی فیس فیس و یه صبح یه شب یکی براش اب بگیر اییی خدااااااا

میگه ببرش پارک هر روزززززززززز با خودت خوراکی بردار مخصوصا سیبو و موز رو خیلی تاکید میکنه گریه تو پارک  بده بخوره بچه چند روز پیش   شما رو بردیم پارک آآآآآآآآآآی کیف کردی بماند که تو پارک به پسر که زانوی غم بغل کرده بود میرفتی و ادای گریه کردن در میاوردی یعنی این جوان داره گریه میکنه اونم با تعجب به شما نگاه میکرد که این بچه چرا داره گریه میکنه الکی

وقتی بهم مامانی میگی اونقد اروم میشم روزی هزار بار باعث میشی بخندم راستی امروز فهمیدم اگه من روزی 100 بار نبوسمت میمیرم شما هم از من یاد گرفتی هی از لبام میبوسی از پام از دستم الهی مامان سر تا  پا وجودش رو فدات کنه البته این عادتو کاشکی ترک کنی چون همه چی رو خوشت امد میبوسی کفش ، تو نمایشگاه فرش فرشها رو میبوسیدی، بلوز بچه ای که تو پارک بود ، پای آقاجونو که بهش ادوو میگی به مامان نجیب هم اجوو میگی

چند روزه  میرم خرید  یه اخلاق مامانتم اینه که وقتی چیزی میخره باید یه بار ببره تعویضش کنه عادتمه البته از وقتی با بابات ازدواج کردم اینجوری شدم ابرو

این روزها اونقد دوست دارم آسمونو نگاه کنم همیشه نزدیکیهای عید این حس بهم دست میده عاشق هوای بهارم میدونم  این بهار بهمون خیلی خوش میگذره انشالله . شما هم بزرگ شدی مثل بهار گذشته نیست که آویزون من باشی الان برا خودت یه پا ادم بزرگ شدی رو دو تا پات راه میره راهم چه عرض کنم بیشتر شبیه دویدنهبغل

الان بابات اس ام اس داده بیداری گفتم اره زنگ زده میگه میام دنبالت  والا من میخوام تنها باشم یه خورده مغزمو رو سایلنت بذارم طفلی مغزم سوت میکشه اون قسمتش که مربوط میشه به منطق خراب شده  خخخخخ میخوام به تو فکر کنم وقتی خونه نیستی هی چشمم دنبالت میگرده هی کارات میاد جلو چشمم و باز میخندم قلب ای اویمین (evimin) نشسه قوربان اولوم گیرده گوزلرین مارل پارچاسه، فیستیک 

میدونم این ننه پندار اینو بخونه میگه نیر ترجمه لطفا . اینها قربون صدقه های من برا پسرم به زبان ترکی بود

برم دوش بگیرم اماده بشم بابایی بیاد دنبالم بریم خونه رباب جون. راستی تازگیها تو حموم گریه میکنی این از وقتی شد که به مامان بنیا الناز پز دادم که ارین از حموم خوشش میاد ای خدا چرا من خودم بچه خودمو چشم میکنم اخه این چندمین باره توبه هم نمیکنم

مامانی بعد ابن مطلب  یه پستم میذارم برا این ماه به عنوان اخرین مطلب سال 91 بعدشم میریم سال جدید انشالله به امید روزهای خوب و خوش پر از سلامتی و دلخوشی برا همه به خصوص برا 75 میلیون نفر ایرانی   تحریم شده هسته ای الهی این هسته بخوره تو سرمون که باعث اینهمه گرونی شده خوب سیاسی شد دیگه من برم تا سران فتنه نشدم

راستی اقای بد غذا این کم غذا شدنتم از یه طرف اعصابمو خراب میکنه لطفا غذا بخور خواهش میکنم جون مامانی تو رو خدااااااااااااااااااااااااااااااا فرشته

 


خدایا به خاطر همه نعمتهات سپاسگذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

خاله هستي
12 اسفند 91 10:20
واي مامان آرين به خودت انرژي مثبت بده همه بچه ها شيطوني دارن عزيزم پسر بچه ها يكم بيشتر شلوغن عزيزم بيا هروز خاطراتشو بنويس ما هروز سر ميزنيم دوست داريم از با مزگي هاي آرين خوشگله بدونيم انشا..هميشه سر حال باشي
آی سو ایرانی
13 اسفند 91 0:10
سلام خاله جون خوبی؟وای ماشالا پسملت چقدر بزرگ شده!!!!! هزار ماشالا چه موهایی داره خاله جون؟ خاله هر وقت خواستین میتونین بیاین خواستگاریماااااااا
حدیث
13 اسفند 91 1:25
الهی بگردم نهیییر می گم من با تو فرق فوکولمم می گی نه! ماشالاه ارین چه بزرگ ده چتری ریختی رو پیشونیش شبیه دخترا شده هه ههه بازم 1000 ماشالاه بهت که خونه تکونیت و کردی من که هنوز اشپز خونه رو تموم نکردم ایشالاه دلتم به زودی تکون تکونش میدی
مامان آی سل
13 اسفند 91 21:18
وای عزیزم درکت میکنم.الان که دارم مینویسم.آیسل خانم تو بغلم هستش،آخه این روزا بعلی شده.شما فکر کن تو بغلم اشپزی میکنم.خیلی ،خیلی شلوغ شده.پس نگران نباش تنها نیستی....فدای این آقا خوشگله بشم...که خیلی خیلی ناز شده.بببوسسسسسسسسسسس
سحر مامان تانیا
14 اسفند 91 0:41
مارال گُزِ من، قربونت برم که اینقده خوشگل شدی با اون موهای خوشگل و چشمای ماهت
سحرناز
14 اسفند 91 1:04
آرین جون یه ذره از اون موهات به راستین من میدی؟ می بوسمت عزیزم خیلی خوشگلی .راستی شاید داره دنون در میاره نیر؟
زهرا مامان مه سما
14 اسفند 91 7:03
وووای خدا نیر قیافش مثل دخترا شده فدات بشم خاله و قشنگ شیطنت از چشماش میباره
مامان سامیار
14 اسفند 91 23:06
عزیزم جیگرتوبخورم همش باعکسات دلمومیبری نهیرجون خدا بهمون صبربده خواهروروجکا بزرگ شن چندتاماچ آبداربرای شاهزاده آرین
صبا ننه نیوشا
17 اسفند 91 0:47
الهی من قربونت بشم خوشکل تپل..... اینقدر این منطقه منطق مغز مامانتو قلقلک نکن....بزار منطقی باشه دوست من
شیما
17 اسفند 91 0:51
عااااااشق عکسای این پسرت شدم باز ... خیلیییی جیگره
یلدا (مامان کیان)
17 اسفند 91 11:11
خیلی تربچه ای بوسسسسسسسس
صفورا مامان آوا
19 اسفند 91 9:14
الهههههههههههی خاله فداش بشه با اون نمارخوندنش تو عکس اولیه چه لپاش گل انداخته آوا هم خیلی بدغذا شده همه میگن چقدر لاغر شده
یاسمن مامان رادین
19 اسفند 91 10:52
نیر منم دقیقا همه حالتهای تو رو دارم .خسته ، بی حوصله و ...فراموشی هم که بیداد میکنه.منم نمی دونم چمه.میشه گفت هیچی خوشحالم نمیکنه.... اما چه خوب گفتی.منم باید خونه تکونی دل بکنم قربووون اون مهربوونیهات توپولوف خاله که همه چی رو بوس میکنی عزیزم. میگم نیر خوبه همسری رو نبردی تعویض کنی.هههههه
مریم مامان پندار
19 اسفند 91 14:02
آرین جان عزیزم ماشالله به اینهمه شیطنت و وروجک بازی خدا به مامانت طاقت بده
مرجان مامان آران
21 اسفند 91 1:08
عزیزممممممممم خیلی باحال نوشتی راحت خوب عالییییییییییی حرف دلمونو زدی بخدااااا خیلی حال کردمممممم قربون پسرخوشگلم
الناز مامان بنیا
26 اسفند 91 14:59
وای دیدی جقدز سخته حموم گریه کردنننننن
مهسا مامان صدرا جونی
27 اسفند 91 17:28
عزیزم ترسوندی منو.... اینقدر سخته بچه بزرگ کردن؟ من 2-3ماه دیگه واسه همیشه کوچ کنم خونه مامانم بهتره. قربون پسر نازه خاله که اینقدر بانمکه
آیدین و مامانیش
29 اسفند 91 1:16
آخ این نماز خوندت که منو کشتتتتتتتتت بووووووووووس برای جیگر خودم
مرجان مامان آران
29 اسفند 91 15:34
شانس نام مستعار خداست انجا که نمیخواهد امضایش پای داده هایش باشد بارش بی وقفه گمنامترین نام خدا را برایتان ارزومندم پیشاپیش سال نو مبارک
مامانی وروجک
29 اسفند 91 23:07
دو قدم مانده به خندیدن برگ یک نفس مانده به ذوق گل سرخ چشم در چشم بهاری دیگر تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان یک سبد عاطفه دارم همه ارزانی تان . . . عید نوروز بر شما مبارک
مهلا
3 فروردین 92 16:22
عیدتون مبارککککککککک
ما سه نفر
3 فروردین 92 16:23
راستی اینم ادرس وب دانیال به ما سر بزنیدhttp://bananfsheh.niniweblog.com/
الناز مامان امیرمهدی
10 فروردین 92 9:21
ایییییییی جان الهی خاله قربون نماز خوندش بشه آره نیر جون من بعضی وقتا خسته میشم و احساس میکنم مغزم میخواد سوت بکشه ولی کاریش نمیشه کرد مادر یعنی صبر
مرجان مامان آران
17 فروردین 92 13:12
سلام سلام ما اپ کردیمممممممممممم شما اپ نمیکنین
گلاره
18 فروردین 92 1:00
یعنی خاله من درسته بخورمت با این نماز خوندنتتتت. نیر میشه بگی چطور حساب کردی بچه 17 ماهه شده؟؟؟؟


خوب گلاره 17 ماهشه دیگه از ماه تولدش شمردم
ایا اشتباه کردم؟ نه درست دیگه چرا میخوایی منو خنگول نشون بدی
صفورا مامان آوا
18 فروردین 92 11:30
بدو عکسای سفرو بذار ببینمممممممممممم
صفورا مامان آوا
18 فروردین 92 11:30
راستی یادم رفت سال نوتون مبارک امیدوارم بهترین پیشامدها رو در سال جدید تجربه کنید
مامانی وروجک
19 فروردین 92 23:33
سلام عزیزم.امیدوارم سال جدید دیگه سرحا و قبراق باشی و اون حال و احوال رو نداشته باشی.وااااااااااااااای قربون لپ قرمز و موهای خوشگلش بشم البته بزنم به تخته!
تارا
1 اردیبهشت 92 13:55
واسه اینهمه نمک عشقم اسفند دود کن اخر قیافس بوسسسسسسسسسس



ممنونم تارایی