آرينآرين، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

آرين منيم مارآليم

تولد 2 سالگی قند عسل من

1392/10/21 16:44
نویسنده : نير
1,859 بازدید
اشتراک گذاری

3 روز پیش تولدت بود گل نازم پنج شنبه 2 آبان مصادف با عید غدیر که یک شب مونده به تولدت اشک تو جمع بود و ذوق میکردم انگار دوباره میخواستم به دنیا بیارمت بماند اونقدر خاطره روز زایمانمو مرور کرده بودم که بهم تلقین شده بود و دلم درد میکرد و استرس داشتم و پایین شکمم تیر میکشید تاااااااااااازه انگار یه نینی هم تو شکمم تکون میخورد نیشخند والاااااااااااااااااا یچیزی تو دلم اینور و اونور میرفت و لگد میزد خجالت بعد همون اشکهای اماده چشمم که منتظر یه بهانه برای سرازیر شدن داشتند پیدا شدو آآآآآآآآآآآآآآآآآآی گریه کردم هی بوست میکردم و فشارت میدادم تو سینم و از ته دلم مامانم مامانم الهی قربونت برم میگفتم یعنی بچه آدمی زاد اینقدر شیرین میشه؟بغل

خدایا به اندازه همه دنیا به علاوه حتی اونجاهایی که نیافریدی در آینده میخوایی درست کنی و بیافرینی یعنی به اندازه همه کل جهان از شما سپاسگذارم قلب پسرم سالمه و همونی هست که همیشه آرزوشو داشتم قلب یعنی از بچگی دوست داشتم تو رو داشته باشه پسر گلم نیشخند تو خاله بازیهام مادره پسری بودم که الان هستم ماچ

امسال  تولدتو با یک روز تاخیر جشن گرفتیم روز جمعه مهمونامونم  خاله ها و دایی عمه و مادر بزرگ پدر بزرگهات بودنند رفتیم رستوران حاجی بابا شام خوردیم همون جا هم کیکتو خوردیمو خیلی خوش گذشت مخصوصا به شما و  رعنا و ال آی و آیلین کلی تو رستوران بدو بدو و شلوغی کردین، اونقدر از شمع فوت کردن خوشت میاد که نمیذاشتی شمعها رو در بیاریم تا بخوریمشخوشمزه کیکت خیلی خوشمزه بود عزیزم.

بعد هم با کلی کادو و پولللللللللل برگشتیم خونه همه رفتند خونشون ما رفتیم خونه نجیب مامان تا چای بخوریم بقیه  تولدو ادامه دادیم چون بابایی مهربونت یادش رفته بود فشفشه ها رو رو کیکت بذاره ما هم دوباره گذاشتیم رو باقیمونده کیک و دوباره از نوع

اون شب خیلی خوش گذشت بهمون مخصوصا به خانواده 3 نفریمون بابات فکر میکرد پدره داماده قهقهه و من فکر میکردم خوشبخترین نیر دنیامخجالت

ولییییییییییییییییییییییی جای یه نفر خیلی خالی بود چند بار سر میز خواستم بگم ترسیدم خواهرم دلتنگ بشه اونم کسی نبود غیر از زهراااااااااااااااااااای نازنینم که تو کیش زندگی میکنه الهی خالت قربونت بره دلم برات تنگ شده کاشکی دوباره زودی بیایی یاده این افتادم هر بار کلی میگیم زهرا کی میایی؟ تا میاد ازش میپرسیم ایشالله کی میرین؟ قهقهه البته جای علی آقا هم خالی بود تا با مرتضی و زاهد بلند بلند حرف بزنند تا صداشون رستورانو بر دارهمژه

پسر دو ساله من با همه دنیا عوضت نمیکنم و به خاطرت هر کاری میکنم امیدوارم سالیان درازی برات مادری کنم مثل 120 سالقلب اولاد سالم و صالحی باشی و خدا همیشه نگهدارت باشه  همیشه فرشته های مهربون مواظبت باشن حتی حتی وقتی بغل خود من هستی ماچ

روز تولدت که رفتیم برات کادو بگیریم

روز تولدت نهارو رفتیم بیرون این تنها عکسیه که توش شبیه روح نیوفتادی از بس در حال تکون خوردنی

قبل فوت کردن داشتی آرزو میکردی عشقمممممممممممم

من خاله اینهام قلب البته زهرا و رضا و پویا و محمد تو عکس نیستد

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (43)

samaneh
5 آبان 92 19:38
آرین جان تولدت مبارک ایشاا.. تولد 120 سالگی عزیزممممم


ممنون عزیزم ار روی پسرت ببوس
hodeys
6 آبان 92 0:55
همیشه از خوندن پست هات لذذذذت مبرم
تولد آقا داماد مبارک
ایشالاه جشن 20 سالگیش و با هم شاد و سالم و سلامت جشن بگیرین


لطف داری حریث جونم ممنونم
سونیا مامان آرسان
6 آبان 92 16:52
تولدت مبارک عسیسممممممممممممخوش تیپ پسر


مرسیییییییییییییییی
مرجان مامان آران و باران
6 آبان 92 22:45
تولدت مبارک عزیز دلممممممممممممم
ایشالا همیشه شاد باشید و لبتون خندوننننن نیر جون
200 سالگیشو جشن بگیرید


ایشالله مرجان عزیز خیلی ممنون
مامی وانیا
6 آبان 92 23:48
عزیزم تولدت مبارک ایشالاه سالانن سال این جشنو کنار اونایی که دوسشون داری بگیری


ایشالله سیما جون ممنونم
مامان آی سل
7 آبان 92 0:21
وای چه تولد خوشگلی،چه کیک خوشگلی .چه پسر خوشگلی....عزیز دلم تولدت مبارک ایشالله 200 ساله شی..فدات نازم...


خیلی ممنونم عزیزم

روشا .مامان ساینا
7 آبان 92 2:07
تولدت مبارک آرین عزیزو دوست داشتنی
ایشالا جشن فارق التحصیلیت
عزیزم

دلم براتون یه ذره شده بود


ممنونم عزیزم کجایی دختر دل منم براتون تنگ شده میدونی عکس دختری توی وبت خیلی وقته همونه بیا آپ کن
یلدا مامان کیان
7 آبان 92 11:27
تولدت مبار عسل عسلی


ممنونننننننننننن
مامی مائده
7 آبان 92 13:35
تولدت مبارک عزیز دلممممممم راستی کیکتم خیلی خوشگله


خیلییییی ممنون مائده جون
صبا مامان نیوشا
7 آبان 92 13:38
ای جونممممممممممممم الهی 120 ساله بشی با اون مامان خوششششششکلتتتتتتتتتتتتت
2 سال مادرانه هم بر تو نیر خوش به حال مبارک باشه


آآآآآآآآآآآآی قربونت برم مرسیییییییییی
تداعی و علی کوچولو
7 آبان 92 13:40
وایییییییی ارین جونم تولدت مبارکککککک
ایشالله داماد بشی
نیر جونم خیلی نازی ماشالله من تا حالا ندیده بودمت
همیشه خوشبخت باشید و سالم


قربونت برم عزیزم ممنون
ميترا -آرتين
7 آبان 92 13:52
تولدت مباااارك آرين عزييييييييزم
الهي كه 120 سال زير سايه پدر و مادر زندگي كنيييي
خيلي قشنگ نوشتي نير ماماااااااان


چه عجب میترا خانوم شما وب ما تشریف آوردین زحمت کشیدین لطف کردین ممنون بوسسس
صفورا مامان آوا
7 آبان 92 15:40
ای جووووووووووونم تولدش مباااااارک فدای این دختر و پسر جییییییییییییگر


لطف داری صفورا
سحرناز
8 آبان 92 0:44
تولدت مبارک آرین جان.همیشه شاد و سلامت باشی در کنار مامان و بابا


متشکرم سحرناز جون
fatii
10 آبان 92 15:40
عزیزم نفسم عشقم تولدت مبارک.100سال به این سالها.


مرسییییییییییییی عزیزم
مامان سویل و اراز
11 آبان 92 12:09
سلام مامانی از اینکه به وبلاگمون اومده بودین ممنونم من هم تولد فرشته نازتونو تبریک میگم خدا حفظش کنه
این کیک هم تقدیم به اقا ارین گل
```````` * ` ` * ` ` *
'```````` 0 ` ` 0 ` ` 0
```````` ||___||___||
```` * ` {,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ` *
```` 0 ` {/\/\/\/\/\/\/\/\} ` 0
'```_||_{_______”_____}_||_
```{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\}
```{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,}
```{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\}
```{_____________”________}


خلی لطف دارین
مامان آلما
12 آبان 92 8:04
تولدت مبارک ایشالا در کنار بابا و مامان مهربونت سالهای سال زندگی کنی و به همه ارزوهات برسی
ممنون که به ما سر زدین


ممونم عزیزم
شیما
12 آبان 92 15:49
واي اونقدر خوشحال شدم وبلاگتو باز كردمو ديدم پست جديد داري
آخه از نوشته هاي صميمانه و قشنگت خيلي خوشم مياد
و عاشق اون پسر ناز و شيطون و باحالت هستم ... و همينطور عاشق خودت دوست خوبم


قربونت برم شیما جون لطف داری ما هم عاشق شماییم
سحر مامان تانيا
12 آبان 92 16:59
عزيز دلم مبارك باشه تولدت ، الهي كه ١٢٠ سال كنار مامان باباي مهربونت، شاد زندگي كني


خیلی ممنونم عزیزم انشالله
الناز مامان بنیا
14 آبان 92 16:06
مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککک


مرسیییییییییییییییییییی
zahramoshk@ymail.com
17 آبان 92 21:44
ارين جونم
انشتين كوحولوي من ايشالا هميشه هميشه شاد باشي قربون اون تيب باكلاست بشم اينم واسه ي حاله ي نازم



قربونت برممممممممممممم من فدات بشم عزیزم
مریـــم ( مــامـــان آریـــن )
18 آبان 92 10:53
تولد مبارک آرین جوووووووووووووونی
ایشالا تولد 120 سالگیتو جشن بگیری عزیزمممم



ایشالله مریم جون همچنین عزیزم لطف کردی
مامان سامیار
20 آبان 92 21:48
تولدت مبارک آرین جونم گل خاله ایشالا جشن تولد120 سالگیت درکنارمامان وبابا میبوسمت گل قشنگم
نير
پاسخ
قربونت برم من دوست گلم لطف کردین
سهیلا مامان ارتا و اریا
21 آبان 92 0:11
عزیزممممممممممممم نفسی تو عشقییییییییییی قربون اون صورت گردت برم تولدت مبارک نازنینمممممممممممم بلاخره کادو چی خریدی مبارکت باشه اینم کادوی من بچسبون به لپت نیر هم ناهار بیرون بودی هم شام هم دسر بد نگذره یه وقتی در ضمن چه خواهر زاده های خوشگلی داری ببوسشون
نير
پاسخ
ممنون دوست گلم یه عالمه اسباب بازی خریدیم اره ما کلا پایه اینیم که خودمونو زود زود مهمون کنیم لطف کردین عزیزمممممممممممم آآآآآآآآآآره خواهرزادهام خوشگلن رفتن به خالشون
مامان سامیار
21 آبان 92 11:13
هزارماشالا گل من تولدت مبارک آرین جونی عشق خاله ممنون خاله
اینور مامان سهتد
25 آبان 92 21:04
سلام عزیزم تولدت مبارک ایشالا سالم و شاد باشی قربونت برم ممنون
باران اردیبهشت
28 آبان 92 8:29
آرین جونم تولدت مبارککککککککککککک دوسالگیت پر از شادی و خوشحالی و شیطنت گلم وای نیر جون بلاخره چشممون به جمالت روشن شد ها .خیلیییییییی نازی و خیلییییییییی مهربون قیافه ات مثل خودت .احساس کردم 100 ساله میشناسمت
نير
پاسخ
قربونت برم گلم ممنون لطف کردی اره من خیلی مهلبونم
مهلا
28 آبان 92 21:42
گل پسر خاله تولدت مبارکککککککککککک الهی همیشه سالم وسرزنده زیر سایه پدر ومادرت زندگی کنی تولد بگیری
نير
پاسخ
مرسی خیلی ممنونم
زهرا مامان مه سما
30 آبان 92 12:09
نمیدونم چرا پیغامم ثبت نشده تولدت مبارک عزیزمممممممممممممم انشالله 120 سال کنار مامان و بابای خوبت زندگی شادی داشته باشی
نير
پاسخ
آآآآآآی من قربون اون دختر خانومت بشم گلم ممنون انشالله
دختر مشرقی
30 آبان 92 19:21
سلام نیر جون خوبی؟؟؟ ببخشید اینقدر دیر جوابتو دادم آخه خیلی وقت بود نبودم وایییییییییییییییییییی چه پسر قند عسل خوشملی داری امیدوارم همیشه سالم و صالح همینطوری که براش آرزو داری باشه و همیشه موفق و موید باشه و الهی جشن تولد 120 سالگی رو براش بگیری آرین جون قدر مامان و بابا رو بدون و همیشه براشون مایه افتخار و سربلندی باش ممنون که اومدی پیشم بازم منتظرت هستم عسیسم در ضمن با افتخار لینکت کردم
نير
پاسخ
ممنون عزیزم خوبیم خواهش میکنم خیلی خوشحال شدم بهمون سر زدین عاشق وبلاگتم دوست هنرمندم
نیر
2 آذر 92 17:17
سلاممم ...نیر نازنین...مممنون که بهم سرمیزنی...و یه تشکردیگه بابت دعاهای قشنگت...امیدوارم خدا پسر نازتو برات نگه داره....واون دوستت به زودی مامان بشه...
نير
پاسخ
نیر جون برات از ته دلم دعا کردم و میکنم انشالله انشالله با یه خبر خوب خوشحالم میکنی عزیزم اونقدر مهرت به دلم نشسته که انگار از دوستان قدیمی من هستی برات بهترینها رو آرزو میکنم.
ازاده مامان هانا
2 آذر 92 21:19
عاشق خودتو اون مامان نازتم پسسسسسسسسسسسسر تولدت مبارک ناناز خاله بغلللللللللللللللللللل با یه عالمه دلتنگی
نير
پاسخ
فدات بشم من دوست گلم
مامان الیار
6 آذر 92 3:22
سلام خیلی وبلاگ خوشگلی دارید ما با اجازتون لینکتون کردیم اگر شما هم خواستید خوشحال میشیم نام ما تو لینک دوستان شما باشه منتظریم
نير
پاسخ
سلام ممنونم حتما بهتون سر میزنیم
مهسا
8 آذر 92 19:11
سلام دوست عزیزم اگر می خوای برای نی نیت چیزای خوشگل بخری و اتاقش همیشه تک باشه بیا تو ××خونه نمدی×× نمونه کارا تو سایت http://www.namadi.ir موجوده برای تبادل نظر هم بیاین تو کلوپ خونه نمدی (نی نی سایت) http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=25734 از قسمت ارتباط با ما سایت هم میتونید باهام در ارتباط باشید و از قسمت ثبت سفارش مدل های مد نظرتون رو سفارش بدین تمام سایز ها و رنگ ها به سلیقه شما قابل تغییره تمام مدل ها با قیمت هاشون توی سایت موجوده دوست دار شما خونه نمدی
تارا
11 آذر 92 19:25
تولدت مبارک عزیز دلم
نير
پاسخ
ممنونم عزیزم
یاسمن مامان رادین
12 آذر 92 11:22
تولدت مبارک عشق خاله.قربوون اون قیافه خوشگلت .عززززززززززیزمی. نیر کلی دلم برات تنگ شده
نير
پاسخ
فدات شم مرسی منم دلم براتون تنگ شده
مامان سلدا
12 آذر 92 12:22
تولدش مبارککککککککک نیر جونم چه پسر ناز و خوشملی شده این آرین
نير
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم قربونت
بهار
12 آذر 92 16:27
قالب وبلاگ کاملا سفارشی و بدون تکرار برای کوچووتون تقویم اختصاصی با عکس کوچولوتون. http://ghalebe-weblog.blogfa.com
مریم هانا
17 آذر 92 18:51
من اومدم با کلی تاخیررررررررر تولدت مبارک خوشگل خاله مامانتو یه بوس بکن بگو دوستت دارم خیلی خیلی براتون آرزوی شادی دارم نیر
نير
پاسخ
قربونت برم من ممنون
مامانی ارمیا وروجک
29 آذر 92 17:03
سفیدی برف را برای روحت سرخی انار را برای قلبت شیرینی هندوانه را برای عشقت و بلندی یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم پیشاپیش یلدا مبارک.
نير
پاسخ
عزیزم ممنونم یلدای شما هم مبارک
مامان سویل و اراز
30 آذر 92 14:03
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد. عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری ♥ یلدایتان مبارکباد
نير
پاسخ
خیلی ممنون گلم یلدای شما هم مبارک
آ...تا...ی
17 فروردین 93 18:19
سلام دوست هنرمندم دوست داری انواع غذاهای بین المللی رو یاد بگیری اما وقت رفتن به کلاس آشپزی رو نداری؟ هزینه کلاسها بالاست؟ تو شهرتون آموزشگاه آشپزی خوب نیست؟ اشکالی نداره. با لینک کردن وبسایت آ...تا...ی میتونید هم آشپزی و هم کلی چیزهای تازه و جالب یاد بگیرید.