آرينآرين، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

آرين منيم مارآليم

دیگه نمیرسم وبلاگت رو به روز کنم

1391/12/6 0:27
نویسنده : نير
1,474 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزترین کسم تو دنیااااااا اصلا اذت معذرت نمیخوام که نمیرسم وبلاگت رو اپ کنم نیشخند خوب نمیذاری که مادر تقسیر خودته از بس خستم میکنی دیگه حوصله هیچ کاری نمیمونه برام وقتی هم که خوابی از خستگی نفسم نمیکشمدروغگو  از ماه تولدت به اینور ارین نگوووووووووو بلا بگوووووو . چهارده ماهگیت به خوبی خوشی گذشت کارهای زیادی یاد گرفتی کلمه های زیادی رو بلد شدی بگی ماچ مامان تنبلت حتی برای شب یلدا مطلب نذاشت میدونی پسر گلم میخوام از این به بعد خاطراتت رو تو یه دفتر خاطرات بنویسم البته اگه دوستای مامانی اجازه بدن بازنده اینجا هر از گاهی مطلب یا عکس بذارم چیکااااااااااااااااااااااااار کنم سختمه گریه

یه روزی از روز های خدا  صبح بیدار شدی صبحانه خوردی و یک ساعت بعد صبحانه که همیشه شیرتو میخوردی دیگه شیر نخوردی و برای همیشه با شیر خشک خداحافظی کردی گریه ولی من سرتو کلاه میذارم و تو خواب بهت شیر میدم چشمک من که به فکر این بودم شما رو چند ماه بعد چجوری از شیر بگیرم خودت زحمتشو کشیدی ولی از اون روز به بعد غذا هم نمیخوری و من خیلی غصه دار شدم گریهگریه شما شیر منم به همین راحتی ول کردی پستونکتم همینطور امیدوارم به همین راحتی از پوشک گرفته بشی یعنی یه روز خودت پوشکتو باز کنی و دیگه نبندم وووووووو در ضمن خودتم کثیف نکنی هاااااااا و الا میگیرم جدآبادتو پوشک میکنم قهر

تا میبینی گاز روشنه و غذا روشه میایی و گازو خاموش میکنی و من هی چک میکنم که نکنه ببندی و بعد بازش کنی یا خاموش کنی و من نفهمم و بدون غذا بمونیم خنده

قبلا هر کی اسباب بازیتو از دستت میگرفت چیزی بهش نمیگفتی تا اینکه بابایی طی یه دوره کلاسهای فشرده بهت اموزش داد که سرت بره ولی وسایلی که ماله تو هست از دست ندی با کلمه قاطع منه ابرو

هر چی از زمین بر میداری میذاری تو دهنت از یه تیکه نخ دندان گرفته تا پیچ . عاشق وسایل برقی هستی هر جا میریم جای وسایل برقیشونو حفظ کردی یه راست میری سراغشون . یه عروسک داری خودت اسمشو گذاشتی بیبی تا میرسیم خونه یا از خواب بیدار میشی سراغشو میگیری ههههه این عروسک جای دستمال کاغذی بیش نیست خجالت خوب اگه یه پسر عروسک بازی کنه از این بیشتر نمیشه مژه

کلماتی که به کلمات قبلی اضافه شده:

گوی: یعنی گوسفند - گل - کولر

موی: مبل - مو- موز هههههههه میبینی اینها رو نزدیک به هم تلفظ میکنی 

اپس: اسب

ادو : آقاجون ---- zeza رضا ----------- مینا : مینا ----- میمد محمد---ششع :شهلا

منه: ماله منه ---------- دودود : ماشین

ماه:ماه که عاشقشییییییییییییی کارمون شده پیدا کردن ماه  از اسمون

بدو بیا -------بیا -----------نه و NO هم میگی

انو: انار

اره و افتاد

جون رو هم این اخیرا به کلماتت اضافه کردی

 

و چیزهای دیگه ای که یادم نمیاد

مامان فکر نکنی این مطلبها رو یک روزه در یک ساعت نوشتم اینها در 2 هفته نوشته شدنابرو الان که وارد16 ماهگی شدی آآآآآآآآآآآآآآی نق میزینی ای نق میزنی مادرررررررررررررررر دارم دیونه میشمکلافه

 

اییییییییییی گل نازم اونقد خوشگل و با ناز مامانی میگی روزی هزار بار جانم میگم سیر نمیشم میگیرم محکم میبوسمت سیر نمیشم مینشونمت تو بغلم صورتمو میکشم به موهای نرمت ایییییییییی کیف میکنم یه کارهایی میکنی در اوج عصبانیت ادم خندش میگیره بشر تو فرشته ای؟ الهی همه وجودم فدای یه پلکت

دعا میکنم همه زنهای دنیا  لذت مادر بودن رو بچشن ( یه الهی آمین از ته قلبت بگو) قلب

میخوام  یواش یواش خونه تکونی رو شروع کنم چون سال نو نزدیکه امسال تعطیلات نوروز میریم مسافرت و این اولین مسافرت ما با شماست خدا کنه اذیت نکنی.

خدایا از تو به خاطر همه نعمتهات سپاسگذارم بوس به روی ماهت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مینا
15 بهمن 91 0:43
وای نیر عاشق اون عکسم که توپشو بغل کرده


ممنونم مینا راه خیلی ناز شده
سهیلا
15 بهمن 91 0:44
خیلی باحالی ارین جونم هر چقدر دوست داری مامان و اذیت کن

عاشقه همه عکساتو میزتحریرتو موهاتو اسباب بازی هات و قیافتم کلهم خاله جون


توپولوف من لطف کردین نصیحتتون به جا بود
الهام مامان دو قلوها
15 بهمن 91 0:49
عزیزمه این گل پسری
اشگال نداره نیر بهشت زیر پاته مادر


باشه الهام جونم پس اونوقت شما حتما بهشتی هستی
مامی مائده
15 بهمن 91 0:50
نیر اگه نیای از گل پسرت عکس و مطلب بذاری کشتمتتتتتتتتت فکر دل ما رو هم بکن.
چه با حال با پاهاش رانندگی میکنه عزیز دلممممممممم


من دیگه خسته شدم از وبلاگ بازی والااااااااااااا

سحر مامان تانيا
15 بهمن 91 0:50
عزيزممم قربونت برم من الهي كه هميشه بخندي آرين جونم...
مرسي از مامان جون كه بالاخره وبت رو آپ كرد


خخخخخخ خواهش میکنم سحر جونم من در آپ کردن لنگه ندارم
زهرا مامان مه سما
15 بهمن 91 8:12
ووووووووووووووووی رانندگیشو ببین خاله قربونت بشه که دستات خسته شد دیگه با پا رانندگی میکنی



اره زهرا جون بچم از الان میگه وقتی بزرگ شد چه اعصابی ازم میگیره سر رانندگیش
مامان سامیار
16 بهمن 91 22:45
ای جونم ماشالا خاله مردی شدی قربونت برم دلم براتون تنگ شده بود خدا حفظت کنه عزیزم بوس برای مامانی وگل پسری ملوس


ممنونم عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
مامان آی سل
17 بهمن 91 1:04
آخیش بالاخره اومدی.قربونت برم،چقدر ناز شدی.مامانی چطور دلت میاد مارو ازپسرمون بیخبر بذاری.خود من ساعت 2 نصف شب وقت میکنم به وب آیسل سر بزنم.تازه اگه آیسل خانم لطف کنن بخوابن.


ای جانم گلم آخه دیگه نمیتونم آپ کنم هر روزم یادم میوفته که امروز م اپ نکردم حوصلم سر میره
سارینا مامان آرمان
18 بهمن 91 8:14
سلام ممامان نهیررررر ماشالله آرین گلی خوب شیطونی میکنه
آرمانم نمیزاره زود به زود آپ کنم اما شب که میخابه مجبورم بیام گرچه خستم
شما هم شبا بیا به هرحال دوست داریم عکسای آرین گلی رو زود به زود ببینیم


ممنونم عزیزم چشم
صفورا مامان آوا
19 بهمن 91 8:13
وااااااااااای خدا چه جیگری شده این گل پسر کلللللللی از دست کاراش خندیدم مخصوصا خاموش کردن گاز
بیخود میکنی آپ نکنی به جای اینکه شبا بدون ما هی بیای تو کلوب صبح دل ما رو بسوزونی وب پسرتو آپ کن دههههههه


خخخخخ صفورا شبها کلوپ یه حاله دیگه ای داره انگار رفتی لاسوگاس و برگشتی
آی تک
19 بهمن 91 10:03
یعنی من عاششششششششششششششششقتم خیلی زیاد - نفسمی پسر بلا
خیلی نازززززززززززززززززززی تو جیگر خاله

بوسسسسسس
ممنونم عزیممممم
شيما
20 بهمن 91 0:45
اي خدا اول از همه عاشق موهاي پسرتم. دوم عاشق ژستهاي نشستنشم. سوم شيطونياش
خلاصه كه خيلي نازه اين پسرت


مرسی شیما جونم منم عاشق پسر شما هستم مخصوصاچشماشششش
صبا
20 بهمن 91 14:22
وای ماشالا به این عشق من.... گل پسری شده واسه خودش..... الهی که همیشه شاد باشه و سلامت و پشت بنز الگانس بشینه....


ممنونم خالههههههههه
مرجان مامان آران
20 بهمن 91 18:53
واییییی وای ماشالا گل پسر شیطونننننننننننن
خیلی بلا شدی خالهههههههه
مامانی چه میکنهههههه
منم دراینده احتمالا همینم


جانم گلم لطف کردی
ازاده مامان هانا
21 بهمن 91 15:02
نیررررررررررررررررررررررررر جونم قربونت بشم با این نوشتنتتتتتتتت عاشقتمممممم
جای منم موهای ارینو بو کن بعدشم لپشو بوس کن
خیلی دوستون دارم


ما هم شما رو دوست داریم
الناز مامان بنیا
23 بهمن 91 12:02
تو نفسمی عزیزمممممم


باشه خاله قبوله
حدیث
25 بهمن 91 0:24
وای قربون قد و بالات برم
با پا رانندگی می کنی؟ می خوای با دستات اس ام اس بدی؟


هههه اره دیگه حدیث
مریم مامان پندار
28 بهمن 91 14:39
ماشالله هزار ماشالله الهی من فداش بشم نیر نذار اینا رو اینجا من خودمو میکشما
ما هم بالاخره بعد از یک ماه آ
آپ شدیم


ممنونم عزیزم دلم براتون تنگ شده همین الان میرم سر میزنم
مامانی وروجک
2 اسفند 91 21:59
جونم قربونت برم پسر خوشگل.ماشالله به حرف زدنت گلم!واااای نیر جونم نگو نگو از نق زدن و غذا نخوردن که دلم خونه!همه ی اونا به کنار اگه سرحال باشه که شیطنت و بهم ریختن خونه کار ارمیاست.این روزا دارم از شیر میگیریمش که بدتر شده اخه خیلی وابسته شده بود و فقط شیر منو میخورد.بوووووووووووووووس واسه مادر پسر دوست داشتنی و با محبت!


قربونت برم دوست جونم اره غذا نخوردن بچه ها درد بزرگیه تو دنیاااااا
خاله هستي
5 اسفند 91 12:12
سلام مامان آرين جون خوبي پسرت خيلي با حاله خيلي دوسش دارم عزيم ببوسش راستي فكر كنم همشهري باشيم من اهل اروميه ام شمام؟


ممنونم از لطفت عزیزم. اره همشهری هستیم
الهام مامان کیارش
6 اسفند 91 8:21
بازی تو کمد خیلی حال می ده نه خاله؟



اره خیلیییییییییی خاله
الناز مامان امیر مهدی
6 اسفند 91 9:20
وای الهی خاله فدات شه که اینقدر با استعداد شدی و کلمات جدید یاد گرفتی
پسمل منم هیچ وقتی برام نمیزاره خدا انشاالله همه بچه هارو حفظ کنه
بوس برا آرین جیگر



خیلی ممنون گلم
مامان نخودی
27 اسفند 91 18:59
ای خدااااااااااااااا این آرین چقد خوردنیه آدم دلش میخواد درسته قورتش بده چه با کلاس نشسته پشت میزش داره مهندسی میکنه
خاله ی آریسا
1 اردیبهشت 92 8:44
آخی عزیزم چه پسر شیطون و نازی دارید خذا نگهش داره . واقعاً خوردنیه
راستی به وبلاگ آریسای ما هم سر بزنید خوشحال میشیم



ممنونم عزیزم
حتما دوست گلم
مامان سه پسرا
6 بهمن 92 0:28
ارین جون دوست داریم وخوشحالیم که زود خوب شدی ارزو میکنم گلم همیشه سالم وخاطرات زیبایی داشته باشی.هر وقط دوست داشتی یه سر به دوقلو ها بزن باشه!
نير
پاسخ
ممنون سمیعه جون شما لطف دارین چشم حتما
مامان سه پسرا
6 بهمن 92 0:33
ارین دوست داریم
مامان سه پسرا
8 بهمن 92 0:53
ارین جون خوشحالم که پات خوب شده دوستداریم عزیزم بازم بیایین با دوقولوها بازی کنین...
نير
پاسخ
خیلی ممنون ما هم دوستتون داریم این بار نوبت شماست