آرينآرين، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

آرين منيم مارآليم

پایان 23 ماهگی کم مونده به تولدت

1392/7/5 2:34
نویسنده : نير
2,557 بازدید
اشتراک گذاری

الان که برات مینوبسم بعد از ظهر ساعت 5 هست و شما خوابیدین 30 شهریور یعنی فردا تابستون داغ با همه خاطرات خوبش تموم میشه و وارد فصل پاییز بهترین فصل زندگی من میشیم فصلی طلایی که زندگی من رو همرنگ خودش طلایی کرد و پسر نازنینم تو این فصل به دنیا اوردم ،  تنها کار مفیدی که تو دنیا انجام دادم نیشخند مینویسم و هی بهت نگاه میکنم که مثل فرشته ها خوابیدی انگار نه انگار 20 دقیقه پیش مثل زلزله متحرک اینورو اونور میرفتی ماچ خیلی خوشحالم که پاییز رو برام دوست داشتنی تر کردی . منو پدرت پاییز ازدواج کردم (آبان) 6 سال بعد  بازم پاییز (آبان) افتخار پدرو مادر شدنو بهمون دادی عاشقتیم عزیزمقلب

تابستون امسال خیلی آتیش سوزوندی کلی خوش گذروندی بر عکس پارسال که پارک رو نمیشناختی امسال عاشقش بودی و هر روز پارک میرفتی به قول خودت باکس  عاشق باغ آقاجون هستی به قول خودت ادوو باخ  و تمام تابستونها 5 شنبه شبها میرفتیم باغ و جمعه عصر برمیگشتیم. پسر خوبی هستی ولی خیلی شیطونی میکنی و گاهی از دستت پریشون میشم عاشق آب بازی، خاک بازی، پرتاب سنگ به رودخونه یا جوب، پاره کردن دستمال کاغذی، صحبت با تلفن ساعتها، روشن و خاموش کردن چراغها، جارو کشیدن دستمال کشیدن اونم باید خیس باشه، رو شکم بابای نشستن و پریدن،ماساژ دادن،قایم موشک بازی،عاشق پراید و تراکتور و هواپیما و کلا ماشینهای بزرگ

عاااااااااشق آب هویج (آب هاویچ) آب طالبی( آبدا) و ادامس ( آمازا) هستی هر روز منو کچل میکنی و ازم آب هویج میخوایی تازه کمکم میکنی یک لیوانو نیم میخوری و همیچین کیف میکنی ادم دلش میخواد هویج بشه گاهی هم توش بستنی میزنم کلی ذوق میکنی ولی هفته ای بیشتر از 3 روز بهت نمیدم شیطان

شبها که میایم خونه سر کوچمون سوپری داریم باااااااااید بریم به قوا شما  از عمو قاقا بستنی بخریم هر چقدر میگیم دیشب 10 تا خریدم تو یخچاله دست بر نمیداری و ما کوچه رو دنده عقب بر میگردیماوه و این هر شب تکرار میشه اگه یه شب نریم عمو قاقا نگران میشه

خیلی کارات با مزه شده خیلی خواستنی شدی ماشالله هزار ماشالله با هوشم هستی از سر خیابون هر کی رد بشیم اسمشونو میگی تو ماشین اسم ماشینهای توی خیابونو میپرسی این این این یعنی اسمشو بگو همه سمندها ، پرایدها و 206 ها رو میگی گاهی تعجب میکنیم که رنگشونم عوض بشه باز میشناسی و همچنان هر روز از بالکن ماشین زباله رو تا صداش میاد  (ماش زوباله) رو نگاه میکنیم اتوبوسو نمیگم که هلاکشی اتوبوس مدرسه شده تکه کلامت برا همین هر دو هفته یه بار برات ماشین میخرم کامیون ماشین زباله اتوبوس لودر این بارم نوبت ماشین پلیسه به موتور هم موتوخ میگی که بابایی عاشق این طرز گفتنته خلاصه عشق ماشین داری ماچ عزیزم

صبح که بیدار میشی میگی نیم یو یعنی نیم رو میخوای گیدو یعنی نون پنیر گردو میخواییتشویق

قربونت برم شما از بابایی خوش غذاتری زبان اخه شما رو من تربیت میکنم زبان بازمزبان بازمزبان

از ماه رمضان شروع کردم شما رو از پوشک بگیرم تا حدودی موفق شدم هر بار میریم دستشویی جیشتو میکنی و لی پیپیتو هنوز موفق نشدم زمانهایی که ایشون تشریف میارن رو پوشک میشیگریه تمام شب بدون پوشک میخوابی اخ که چه کیفی داره البته نصف شب تا میفهمم وول میخوری میبرمت دستشویی این اصلا کیف نداره چون از خواب خوش باید بگذرمخجالت  جالب اینجاست اگه بیرون باشیم جیشتو نگه میداری تا نبردمت دستشویی نمیکنی ولی تو خونه راحتی اگه بیاد و من غفلت کنم تشریفشو میریزی بیرونگریه

از حموم که میارمت بیرون تا حوله رو سرت گذاشتم میگی شربت بغل اونم بادرنجبو مژه

یک ماه پیش خونه مامان نجیب  که تازه خونه تکونی کرده بود اونم اساسی رفتی  تو اتاق  جیش کردی منو بابایی زود قایمش کردیمو رفتیم طبقه پایین چون تابستونها خنکتر میشه اونجا میشینیم 3 ساعت بعد تا امدیم بالا رفتی دست مامانمو گرفتی بردی اتاق گفتی:  ماماجی من جیش اینهاشش  من اینجوری شدمخجالت و اینجوری ساکت هم خندم میگرفت هم نمیدونستم چی بگم فرشم تازه شسته بودن مامانم چیزی نمیگه بهت ولی من پنهان کرده بودم اخه بچههههههه کلافهالهی قربونت برم من.

این چندمین روزه که دارم مینویسم نیشخند اخه نیست مطلبم طولانیه نیشخند

عزیزم جند شب پیش امدم کلی مطلب اضافه کردم زدم عدم نمایش تا کاملش کنم با عکس ولی سیو نکرد که نکرد الان هیچی به ذهنم نمیرسه دیر آپ کردنم همینا رو داره

عکس میذارم اگه چیزی یادم افتاد میام مینویسم

گوشت اماده میکنی برا کباب تا بریم باغ بخوریمش

اینجا هم داری میپزیشون عزیزم

 باغ آقاجون نزدیک فرودگاهه هواپیماها از بالای باغ رد میشن پنج شنبه شبها که میریم باغ فردا صبحش بعد صبحانه نزدیکیهای 12 ظهر میریم درست جایی می ایستیم که هواپیما میخواد بره رو باند تا فرود بیاد البته بیرون فرودگاه چون دیوار داره عاشق هواپیمایی البته منو بابایی هم نیشخند اینم یکی از تفریحهای ما شده

شیر میخوری به گاوها نگاه میکنی

عسلم داره سیب زمینی سرخ کرده میخوره که باباش براش سرخ کرده

عاشق هر چیزی که بتونی ازش بالا بری درخت، ماشین،دیوار

قربون اون شلوارکت برم که بابای تا سینت کشیه بالا بغل

به این کار خطرناکی که  بابایی میکنه و مامان نجیب ازش میترسه شما havooo میگی یعنی هوا

 بابایی فرصت طلب اونقدر دوست داره یکی پشتشو ماساژ بده پسر کوچولوی من این کارو براش میکنه

خودت همشونو ردیف میکنی بعد میشینی بینشونبغل برا همشونم اسم گذاشتی

 مامان جون  نمیدونم چه لذتی داره  اخه  این کار بزرگ که شدی برام بگو لبخند

 هر روز 10 بار میگی آب هاویج بابایی زنگ میزنه اول میگی بابا هاویج یعنی هویج بخر با اینکه یخچال پره

اول یکم پیاده باهاش بازی میکنی بعد سوارش میشی اونم نه یک دور ولی مسئولش هیچ وقت پول دور دومی رو از نمیگیره پسر شیرینم

یعنی به هر چیزی که گرده و حول محور خودش میچرخه یا حتی گرد نیست ولی میچرخه علاقه داری

مغازه بابایی هر کاری دلت خواست میکنی عاشق این کاری و کلی کیف میکنی

این دستگاه پز یا کارت خوان بیچاره تا خونمونم  هم امد تازه کارتم میکشی

بابایی یه عالمه از اینها داره اینم ماله شما ماچ البته فرداش بردناراحت حیف شد چون شما رو چند لحظه یه جا میخکوب میکرد

امیدوارم پاییز خوبی داشته باشیم هر روزمون طلایی هر روزمون سرگرم کننده هر روزمون عشق و هر روزمون اینجوری بگذره که منو دق بدی با کارهای خطرناکی که میکنی و  سالم و سرحال باشی و هیچ روزم بدون و هیچ روزم بدون نظر پر لطف و محبت خدای مهربونم نگذره .

و ماه دیگه که تولدته و از الان هیجان دارم و دل تو دلم نیست انگار میخوام دوباره به دنیا بیارمت فکر کنم تا اخرین روز زندگیم روز به دنیا امدنتو فراموش نکنم خدایا چقدر شما مهربونی شکرت و این محبتت رو شامل حال هر زنی بکن.

اهان اینم فراموش نمیکنم که چند تا از روژهای مارکمو با خاک یکسان کردی یادم باشه وقتی برا خودت مردی شدی تحصیلاتتو تموم کردی و صاحب شغل و درآمدی شدی (انشالله)  ریش در اوردی و دوست دخترهایی برا خودت داشتی خجالت مردی که مادر بهت افتخار کنه و بوی تن مردانتو حس کنه وقتی که صدای بم و کلفتت منو به خودم بیاره که پسر کوچولوی روژ خراب کنت حالا برا خودش پهلونی شده  اونموقع یادت بندازم تا برام عوضشو بخری زبان .

خدا جونم از همه نعمتهات سپاسگذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

روشا .مامان ساینا
5 مهر 92 2:43
خیلی خوب بود دستت درد نکنه نیر جون[قلب
الهی خدا واست نگهش داره



قربان شما انشالله
خدا همه بچه ها رو حفظ کنه
مرجان مامان آران
8 مهر 92 12:57
ای جونممم قربونت برممم
ورودت به 24 ماهگی مبارککککککککککک
چقدر تو شیرینو نازی شیطوننن خوشگلمممممممممم ماشالاااااااا
پیشاپیش سالگرد ازدواجو تولد گل پسر مبارک عزیزممممممممممممممممم
همیشه شاد باشیددددددددد


خیلیییییییی ممنونم عزیزم قربونت برم
مامی مائده
8 مهر 92 16:10
نیر دستت درد نکنه چه پست طول و درازی گذاشتی کلی حال کردم از دست شیطونیا و بامزگیای این آقا کوچولو


مرسی مائده جون قربون چشمهای خوشگل دخترت

hodeys
9 مهر 92 23:06
عاشق خودت و نوشته هات و ارین و کاراش و علایق و ...... تونم
ادم دلش می خواد چندسین بار بخونه و ببینه

خدا شما خانواده دوست داشتنی رو واسه هم نگه داره


شما لطف داری حدیث جون خیلی ممنونم
سحرناز
10 مهر 92 0:52
خیلی جیگررررررررر شده این گل پسرت
ماچ محکم ازش بکن




مرسی سحرناز جون شما هم از پسرت یه بوس ابدار بگیر
مامان آی سل
10 مهر 92 1:57
وای که چقدر این گل پسر با اداهاش نازو خوردنی شده.. کلی شیطون شدی ها عزیزم.. تولدت هم پیش پیش مبارک..


مرسی عزیزم ممنونم دخترتو ببوس
سهیلا
10 مهر 92 9:40
عزیزم قربونت برم من قربون اون ماشین ردیف کردنت و قربون اون ماساژ دادنت و اب هویج درست کردنت و جیش کردن بعدا گفتنت و اون بالا پریدنت و نیمرو خوردنت و شیر خوردن گاوا رو تماشا کردنت و همه کارات برم من تنهایی باشهههههههههه ؟

اینم واسه مامنت که زحمت میکشه شبا میبرتت دستشویی


خیلی ممنون تنها توپولوفی که دوست داشتنی هم هست
بله زحمت میکشم چشمم در بیاد در راه دودولش هر کاری میکنم
صفورا مامان آوا
10 مهر 92 12:41
هوووووووووورا بالاخره ماامنی افتخار داد وب شمارو آپ کنه
اییییییول به این پسر شیطون و البته کاری
یعنی تو این سن از درختم بالا میری تو وووورووووجککککککک خیلی شیرین و خوردنی شدی


صفورا پشتشو میکنه به دیوار دستهاشو میذاره زمین عقب عقب از دیوار بالا میره یعنی این بچه منه درخت که چیزی نیست
صبا مامان نیوشا
10 مهر 92 13:59
الهییییییییییی چه گل پسر اب هویج خوری شدی ماشالااااااااااا.... نیر از طرف من محکم بچلونش و ببوسش

ممنون عزیزم شما هم قرتی خانومتو بچلون

fati
12 مهر 92 15:20
Man fadat sham elahii.eshghami to.kheylnaziii.nemidonam chera harbar azat miporsimam ariyan mano dos dari migi naaa


خوبببببببب میخواد تو کف این رویا بمونی و هر بار هریستر بشی و بیشتر دوستش داشته باشی ولی دوستت داره به روش نمیاره
fati
12 مهر 92 15:22
مامان سامیار
12 مهر 92 18:27
مامانی دستت دردنکنه چه عکسای خوشگلی ازگل پسری گذاشتی کلی کیف کردم من که با این شیرین زبونیا وشیرین کاریا غش کردم قربونت برم


فدات بشم گلم از روی پسر شیرینت ببوس
مریم مامان پندار
12 مهر 92 18:50
سلام نیر جان
قربون این شیرین زبون برم که اینقدر بلا شده
ببوسش

مرسی که به ما سر میزنی و تنهامون نذاشتی


قربونت برم مریم جون
چرا تنهات بذارم عزیزم دلم تنگ شده برا گیر دادنت به غلط املاییهام
ملیحه
13 مهر 92 10:13
اخییییی عزیزدلم
موفق باشین هردوتون
نیره جون خیلی پسرت خوشمزه اس
خدا حفظش کنه


خیلییییی ممونم ملیحه جونم
مامان هدیه
13 مهر 92 11:28
سلام خوبی؟ من آپ جدید کردم از اتاق پسرم وقت داشتی یه سر بزن بوووووووس


باشههههه
تداعی
13 مهر 92 13:20
تای جیگرررررررررر خاله


ممونم تداعی جونم
مهسا مامان صدرا جونی
13 مهر 92 19:00
الهی .... هزار ماشالله به این قندعسل


خیلی ممنونم عزیزم
شبنم
14 مهر 92 1:09
سلام دوستان عزیزم http://babyclip.persianblog.ir/ طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان ،کلیپ با عکس کودکتان از طرح های ما دیدن فرمائید به علت تحویل به موقع سفارشات از الان سفارش گرفته می شود
مامی وانیا
15 مهر 92 16:51
ای جونم خیلی باحالی آرین کلی کیف کردم از شیطنتایی که میکنی نیر جون عجب پستی گذاشتی دستت درد نکنه خیلی خوب بود راستی روز کودکم مبارک


ممنونم سیما جونم لطف داری
روز کودک سفید برفی شما هم مبارک
زهرا مامان مه سما
16 مهر 92 10:33
کلی کیف کردم از عکسا دستت درد نکنه نیر جوونم ولی از 4خط اخرت اشک تو چشمام جمع شد نمیدونم چرا ولی یه جوری شدم بچه ها که بزرگ میشن و خانم میشن یا اقا میشن برای ما خیلی لذت بخشهههههههههههه


قربونت عزیزم هیییییییی آره لذت بخشه

سونیا مامان آرسان
16 مهر 92 12:02
سلام ای جونم ماشالله خوردنی هستیییییییییی شما به مامانیت کشیدی از نوشتنش معلومه چه شیطونی بوده خوشحال میشم به ما سر بزنید من دوست ازاده ام مامانی هانا جون البته منم نزدیک ارومیه زندگی میکنم بوکان اینم ادرس وبلاگ امونه jojo_soni_golenamak.niniweblog


دوستای آزاده دوستان ما هم هستند خوشحالم باهاتون آشنا شدم حتما بهتون سر میزنم
مامان ای سل
17 مهر 92 13:29
روزت مبارک عزیز دلم...


خیلییییی ممنون روز کودک شما هم مبارک
مامان نخودی
27 مهر 92 17:53
وای خدا این آرین حسابی خوردنی شده
آدم دلش میخواد یه گاز از لپاش بگیره



قربون شما مامان نخودی جون
زهرا مامان مه سما
1 آبان 92 10:45
کباب درست کن خاله کباب خور خاله الهی گوشت بشه به جونت عزیزم مامانش هر موقع عکساشو میبینم دلم میخواد بچلونمش هههههههه


مرسی زهرا جونم لطف داری
الهام مامان کیارش
1 آبان 92 11:04
عکسا خوشگل بودن خیلیییییییییییی

آقا آرین گل کم رژ لب خراب کن حسابت داره پر میشه . بعدا سخته همه رو پس بدی ها . من گفتممممممممم


ممنونم عزیزم
اره مگه خرابکاریهاش فقط به رژ ختم میشه حسابش خیلی سنگینه
یاسمن مامان رادین
2 آبان 92 1:31
الهی فدات بشم عسلم.چقدر دلم برات تنگ شده بود.

عاشقتم


خیلی ممنون یاسی جون ما هم عاشقتونیم
مامانی ارمیا وروجک
3 آبان 92 22:13
ای جوووونم نیر چه مطلب جالبی بود مخصوصا اون قسمت اخرش و اون دعاهای مادرانه ت.عزیزم حتما اینکار رو بکن یادت نره...این بووووووووس ها برا ارین گلی.


نهههه یاااادم نمیره آخه تنها این کارش نیست که
آني
5 آبان 92 9:00
عزيزممممممم يعني پسر به اين نازي نديدم تا حالا خيلي شيرينه ماشالا نير جون اسپند دود كن براش عاشق خودشو و شيطنتاشم


لطف داری دوست گلم ممنون
صبا مامان نیوشا
5 آبان 92 18:22
مامان تنبللللللللللللل پس گو پست تولدش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


خخخ صبا همین الان آپ کردم منم دارم وبلاگ نیوشا رو میبینم
ازاده مامان هانا
2 آذر 92 21:21
قربونت بشمممممممممممممممممم مننننننننن شیرییییییییییییییییییین
نير
پاسخ
قربونت برم دوست ناااااااااازم
ازاده مامان هانا
2 آذر 92 21:22
قربونت بشم شیریییییییییییییییییییییییییییین
نير
پاسخ
سرت کلاه رفت آزاده برا یه مطلب دو بار نظر گذاشتی خیلی ممنونم عزیزم