آرينآرين، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

آرين منيم مارآليم

سفر نوروزی دبی(اولین مسافرت ارین)

1392/10/21 16:54
نویسنده : نير
3,528 بازدید
اشتراک گذاری

اخرین مطلب سال 91 رو   وقت نشد بذارم با کمی تاخیر سال نو رو به همه دوستان گلم و بازدیدکنندگان وبم تبریک میگم امیدوارم همه سال خوبی داشته باشیم پر از شادی و خوشبختی و سلامتی.

به یاری خدا سالم و سلامت رفتیم وبرگشتیم خیلی خوش گذشت من 4 سال پیشم دبی رفته بودم اون موقع شما نبودی من راحتر بودم ولی این بار با همه اذیتهای شما بیشتر از بار اول بهم خوش گذشت.

با عمه ناهیدینا رفته بودیم

صبحانه رو من و بابا نوبتی میرفتیم میخوردیم چون دلمون نمیومد زود بیدارت کنیم صبحانه شما رو میاوردیم اتاق سوپهای مخصوص صبحانه و فرنیهاشون خیلی خوشمزه بود وای شما بیشتر تست رو دوست داشتی، روز اول برات کالسکه خریدیم کالسکه خودت خیلی سنگین بود و چه کاری خوبی کردیم کالسکه به اون سنگینی رو برا خودم بار نکردیم البته بیشتر خودت کالسکتو میروندی بیشتر پیاده بودی تا سواره حتی اجازه نمیدادی وسایلمون رو بذاریم توش یا اویزون دسته هاش کنیم.

هر جا میرفتیم همه اذت خوششون میومد و شما به همه میخندیدی مخصوصا وقتی بهت بیبی میگفتند

چند بار تو فروشگاهها گمت کردم با اینکه خیلی حواصم بهت بود دوست داشتی خودت برا خودت بگردی بری هر جا دلت خواست از یه فروشگاه فیلمتو گرفتیم که تو ویترینشون بازی میکردی تصور کن یه مغازه با کلاس ویترین در حد وااااااااااااااااو ارین توی میترین اینورو اونور میدوید هیچی نمیگفتند ایران نیست کهابرو

قیافت خیلی دیدنی بود وقتی برا اولین بار دریا رو دیدی تا اونموقع فقط تو تیوی دیده بودی و بهش dayou میگفتی البته شهر خودمون دریا داره ها ولی قسمت نشد بچه های ما و بعد اونها ببیننش چون اونقدر خشک شده که نمیشه دیدش برا دیدنش باید تا خود تبریز رفت یعنی تا وصتهاشناراحت بر باعثش لعنت

سوار کشتی شدیم آآآآآآآآی تعجب کرده بودی تو  هتل اصلا اذیت نمیکردی سیم تلفنو رو که همون روز اول در اوردی و هیچ وقت پیدا نکردیم اخرین روز هم تیوی رو خراب کردی البته با کنترل گیر داده بودی به یخچال اونقدر روشن و خاموشش کردی یخچال یادش رفته بود ایا باید گرما بده یا سرما

یه روز بابایی رفت شارجه کاری داشت اونجا منو شما دوتایی رفتیم پاشاژ مورد علاقه من  عمه اینا هم رفتند دی تو دی .

همون اول ورودمون یه ماشین کالسکه رو اجاره کردم شما رو گذاشتم توش و هی میرفتیم بالا میومدیم پایین و شهر بازیشم رفتیم که شما فقط اونجاشو دوست داشتی  اخرشم برات بستنی خریدم که 4فقط  قاشق خوردی بقیشو خودم لونبوندم. هییییییییی یادش بخیر بعد اینکه کلی تو صف تاکسی موندیم و شما هی با اینو اون بازی میکردی و من صف رو بالا پایین میشدم اولین تاکسی ادرس هتل رو ندونست و من به خاطر اینکه ناشی بود زود پیاده شدم چون نمیخواستم تاکسی مترش بی خودی تو ادرس پیدا کردن پول بندازه و مامور های پاساژ پدر راننده تاکسی رو در اوردنند که چرا این خانوم پیاده شد هر چقدر میگفتم خودم پیاده شدم میگفتند شما بچه دار هستید نباید پیادتون میکرد بیچاره شمارشو یاداشت کردنند و بهش گفتند دیگه جلوی این پاساژ نیا

نهار رو که تو هتل میخوردیم بعد 3 ساعت استراحت میکردیم دوباره میرفتیم بیرون که 2 ساعت اولشو کارمون شده بود برا شما غذا پیدا کردن البته مثل اینجا نبود که خوردنی پیدا نمیشه همه جا پر بود از چیزهای خوشمزه که البته برا شما یخورده مناسب نبود.

عاشق هواپیما هستی و تا دلت بخواد هواپیما دیدی رو زمین و هوا صداشو که میشنیدی میگفتی هپو یه روز رفتیم یه فروشگاهی من مشغول بودم دیدم یه هواپیما برداشتی اوردی به من میگی هپو همونم برات خریدم تو هواپیما ارومیه تهران ارومیه نخوابیدی موقع رفت به تهران پسر خوبی بودی ولی تهران ارومیه آآآآآآآآآی اذیت کردی منم ای فحش میدادم به خودم که غلط کردم تا 18 سالگیت دیگه نریم مسافرت ولی تهران دبی رو خوابیدی و ما راحت بودیم

کلی برات خرید کردم والبته براااااااااااا خودم بیچاره بابایی در رتبه سوم قرار داره شایدم چهارمنیشخند

اینجا همه دلشون برات تنگ شده بود آقاجون و مامان نجیب خاله مینا رضا و فاطی امده بودن پیشوازمون البته بهتر بگم پیشوازت از فرودگاه مستقیم رفتیم خونه آقاجون که خاله شهلا زهرا مهسا و پویا و ال آی اتیش پاره منتظرمون بودنند و شما اونجا یه دل سیر ماکارونی خوردی شبم موندیم اونجا چون خیلی خسته بودیم و حال رفتن به خونه رو نداشتیم فردا ش رفتیم خونه نهار رو رفتیم خونه حسین بابا ایلین که مریض شده بود تو دبی مستیم رفتند دکتر طفلی اصلا حالش خوب نبود

خلاصه بهمون خیلی خوش گذشت امیدوارم سال خوبی داشته باشیم در کنار دوستان و خانواده مهربونمون

 

چند تا عکس میذارم ولی من توشون نیستم چون بی شئونات بودم

 

 

کنار هفت سین 91/12/30 فرودگاه امام

اینها کادوهایی بودنند که پرواز امارات به شما دادند البته موقع برگشت چیزهای دیگه ای هم دادند

اون کالسکه رو فرودگاه داد از دم هواپیما تا دم در خروجی بعدش تحویل خودشون دادیم ناراحت

اولین بار که دریا رو دیدی البته اینجا خور بود بعد رفتیم دریا

تو مترو دنت میخوردی 

اینجا اون روزی بود که دوتایی رفته بودیم ددراون ماشین سبزه رو اجاره کردم شما رو گذاشتم توش بعد دبرو

چون من گلوم درد میکرد گفتم بستنی کوچیک میخوام فور بیبی شد 10 تومن که اگه میدادیم بابایی  بخوره تو یه قاشق تموم میکرد بستنی یک قاشقی 10 تومن اون اقاهه که شلوارش تو عکس نمایانه ایرانی بود و شما گیر داده بودی به کالسکه خریدش

اگه گفتی کدومش تویی مادر؟

از دریا میترسیدی

 

اسم گل پسرم به خط ایرانی در کنار خلیج همیشه فارس در خاک دبی خخخخخخزبان

اینجا داریم بر میگردیم و شما در حال بازیگوشی اون تلفن رو برمیداشتی میگفتی ادیی (آقاجونو میگفتی) ایو

صبحانه مخصوص کودک ولی شما خوابیدی و من همشو برداشتم تو فرودگاه امام که بیدار شدی خوردی

اونقدر پشیمون شدم که اون پتو رو با خودم بر نداشتم برا یادگاری نیشخند خوب زیاد داشتند از اون پتوها خجالت

راستی دبی رو با تلفظ انگلیسی میگی   Dubai وقتی اینجوری میگی من خودمو میخورم

خدا یا شکرت به خاطر همه نعمتهات

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

آني
21 فروردین 92 9:26
سلام عزيزم سال نوتون مبارك ايشالا هميشه به سفر و خوشي فداي پسر شيطونمون بشم من
نير جون چرا همش دنبال غذا براي آرين بودي؟غذاي هتل مناسب براي بچه ها نيست؟آخه ما هم احتمالا ارديبهشت بريم ميخواستم بدونم غذاي بچه رو چيكار كردي...ممنون ميشم راهنماييم كني

سال نوی شما هم مبارک گلم
به خاطر ارین هتلی انتخاب کرده بودیم که غذاشون به طبع ما سازگار باشه صبحانه و نهار میدادند و انصافا خوب بود یا کم ادویه بود یا ادویه نداشت ارین صبحانه و نهار رو تو هتل میخورد ولی برا بعدازظهرش یا عصرونش دنبال غذا بودیم که اکثرا ساندویچ یا ماکارونی یا ماهی سیب زمینی سرخ کرده بود
شام رو مرغ بریان میگرفیم با نون یا باگت خوب میخورد تو هتل میخوردیم یا میرفتیم یه رستوران ایرانی خیلی خوب بود نزدیک هتل
شوهرم دبی رو خوب میشناسه برا همین برا غذا و گردش سردگم نمیشدیم این خیلی مهمه چون اگه اذیت بچه هم به کم اشنایی به محیط اضافه بشه ادم کوفتش میشه انشالله اگه برین بهتون خوش بگذره ولی هواش تو اردیبهشت خیلی گرم میشه هااااا

الناز مامان امیرمهدی
21 فروردین 92 10:21
سلام

معلومه که به پسملی خیلی خوش گذشته

بوس برا آرین جون


میشه آدرس سایت آپلود رو برام بزاری کلی از عکسهای امیرمهدی رو که قبلا آپلود کردم نشون نمیده اعصابم خراب شد


الناز جونم اگه میخوایی تو وبلاگت عکس بذاری فقط با پوینت سایزشو کوچیک کن نمیخواد خودت اپلود کنی خود نینی وبلاگ اون قسمت عکس خودش برات اپلود میکنه

زهرا مامان مه سما
21 فروردین 92 14:06
پس معلومه خوش گذشته همیشه به سفر دبی خاله جون

نیر هواپیمایی دبی هم عین هواپیمایی ماست منو مه سما سوار شدیم بریم یزد اینقدر سرد بودکه نگو بعد پتو خواستم گفتن نداریم غذا هم بهش ندادن هههههههه عین هواپیمایی امارات


ههههه زهرا از پروازهای داخلی انتظاری نداریم اخه پروازهای خارجیمونم هم لطفی ندارن کلا تو دنیا و اخرت تکیم
مامی وانیا
21 فروردین 92 19:06
همیشه به سفر عزیزم اونم سفر خارج خوش باشین ارینو ببوس



ممنونم سیما جونم وااااای چه شود
انشالله همچنین
الناز مامان بنیا
22 فروردین 92 9:31
عاشقتم بخدا ایشاله همش بری گردش حال کنی با مامانی عاشق همه عکسات م عاشق مامانتم همیشه کنار هم شاد باشید


منم عاشقتونم عزیزم
مریم مامان پندار
24 فروردین 92 0:43
ای من فدای تو بشم آرین جونم
این مامانت برا چی بی شئونات بازی در آورد که نتونه عکس بزاره هان؟ببین شما
تازه لاک آبی هم زده خانوم بی شئونات دهههههههههه
الهی همیشه به شادی و گردش باشین عاشقتونم


خخخخخخ چه کنم مریم جونم بی شئوناتی رو دوست دارم ولی در حدش آآآآآآآآهان لاک ابی کجاشو دیدی روز سوم به بعد لاک قرمیزی زده بودم منم عاشقتونم گلم راستی لاکمو از کجا دیدی؟؟؟؟؟؟/
مریم مامان پندار
24 فروردین 92 0:52
هاهاهاهاها من مریم هستم چشمام تیز بین و ریز بینه اون عکس که بستنی دستته هاهاهاهاااااااااااااااااا

ایول بابا بگو پندار به کی کشیده
مامان آی سل
24 فروردین 92 1:32
همیشه تو سفر عزیزم،معلومه به ارین جونم خیلی خوش گذشته.آخی نازی عزیزم..


اره خوش گذشته هر کاری میخواست میکرد ما هم به خاطر اینکه صداش در نیاد هیچی نمیگفتیم
گلاره
24 فروردین 92 1:40
وای چقدر هوس کردم نیرررررولی خیلی کار خوبی کردی اینهمه عکس گذاشتی بسی لذت بردیمو میگم آرین انگار عین خودته ها ماشاله خیلی جیگرهههههه


اره گلاره قیافش عین منه تیپش باباشه
سحر مامان ارشاک
24 فروردین 92 8:44
به به سال نو مبارک
همه به سفر و دنیا گردی
قریون آرین و کفشای تابستونیش برم من

هر دو تا تونو خیلی دوس دارم



منم شما رو دوست دارم بوسسسسسس
الهام مامان کیارش
24 فروردین 92 8:53
همیشه به سفر و خوشی
عکسا خوشگل بود
می گم نیر جون کاش می تونستیم همیشه بی شئونات باشیم نهههههههههه


مرسی گلم
اره الهااااااام انوقت چه شود
صفورا مامان آوا
24 فروردین 92 8:54
به به بالاخره عکس گذاشتی دلمون آب افتاد فدااااااااااای این گل پسر شیرین که اینقدر خوردنی کپل خاله براش میمیرم
ولی بازم عکسا کم بوداااا دلم بیشتر می خواست


ممنونم عزیزم همینها بسته دیگه خالههههههه 
مهلا
24 فروردین 92 12:51
نفس خاله ایشالا با نامزدت برین بگردین این پیرزن وپیرمرد توخونه ول کنید


ای مهلای بی نمک ولی قبوله از دستش راحت میشم منم با پیرمردم میرم اروپا از نق زدناش راحت بشم قبوله
مامان نخودی
24 فروردین 92 16:41
سلام عیدتون مبارک
معلومه که حسابی خوش گذشته
ایشالا همیشه شاد باشییییین
آرین هم از عکسهای خوابیدش معلومه که اصلا شیطونی نکرده


ممنونم عزیزم خخخخخ اره اصلا به شاه دبی قسم
تارا
25 فروردین 92 13:26
وای که خارج چه به پسرمون میاد ایشالا مسافرتایه دور اوروپا عزیزم
بووووووووووووووووووووووووسسسس



قربونت برم من اره به خدا انشالله ناپلون بطلبه بریم فرانسه
سحرناز
26 فروردین 92 0:30
سال نو مبارک روزهای خوشی در کنار هم داشته باشید آرین جیگر شده


قربونت ممنونم
شیما
27 فروردین 92 14:35
خیلییییی قشنگه عکسات نیر جون
اون پسرت هم میخورم با اون موهاش و شیطونیاش
ایشالا همیشه به سفر


خیلی متشکرم عزیزم
سهیلا
28 فروردین 92 0:35
عزیزه دلم همیشه به مسافرتتتتتتتتتت قربونت برم الهی عکساتو دیدم روح و روانم شاد شد


فدات شم گلم خوشگلم
حدیث
28 فروردین 92 9:12
نیررر
فرض کن من باهاتون بودم
عکسات اینقدر واضح و قشنگ بود که حس کردم مجانی سوار هواپیما شدم ههه ههه
حتما بهتون خوش گذشته
همیشه به سفر

ااااای جانم قربونت برم عزیز دلم

مامی مائده
28 فروردین 92 13:37
معلومه حسابیییییی بهتون خوش گذشته همیشه به سفر و خوشی عزیزم فدای اون خوابیدنش بشم من که اینقدر بامزه اسسسس



خیلی ممنونم گلم
مرجان مامان آران
29 فروردین 92 0:20
ايشالا هميشه خوش باشيد عزيزممممممممممممممم خيلي قشنگ بود عكساتون


ممنونم دوست جونم
مامان سامیار
29 فروردین 92 0:20
سال نومبارک دوست جونی وآرین جونم همیشه درگردش وشادی ایشالا ماشالا به شازده پسرمون هزارماشالا معلومه که کلی بهش خوش گذشته پاینده باشین



فدات بشم عزیزم دلم
یاسمن مامان رادین
1 اردیبهشت 92 23:57
حسابی حال کردینااااااااااااااا

ایشالا همیشه به سفر.

قربوون توپولوفم برم که اینقدر نازه و خوردنی


نیر دعا کردی ما رو هم بطلبه

ممنونم یاسی جونم ههههههه اره هم دعا کردم هم نذر کردم

صبا مامان نیوشا
3 اردیبهشت 92 2:06
عزیز دلم همیشه به سفر باشی خوشکل خاله.... هنوز فرصت نکردم مطالبو بخونم فعلا فقط عکسا رو دیدم.... ماشالا هزار ماشالا به ارین تپلی خودم . همیشه سلامت باشی و شر بسوزنی که مامانت هی غر بزنه من کیف کنم....



ایشالله وقت کردی مطلبو بخون بدون مامانش غر نزده حرص خورده
مامان نخودی
7 اردیبهشت 92 9:17
نیره بیا آپ کنننننننننننننننننننننننن دیگهههههههههههههههههههههههههههه



نمیاااااااااااااااااام
الناز مامان بنیا
9 اردیبهشت 92 15:02
نیستی ها



عشقم دلم برات تنگ شده اره مشغولم وقت نمیکنم اپ کنم
مرجان مامان آران
10 اردیبهشت 92 20:39
خداوند از عشقش در قلب
از مهرش در چشم و از لطفش در روح زن دمديد
تا دنيا رو از عشق و مهر و لطافت پر كند
زيبا ترين مخلوق خدا روزت مبارك



ممنونم عزیزم روز شما هم مبارک
سارینا مامان آرمان
11 اردیبهشت 92 16:40
در زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه مادر است. زیباترین خطاب مادر جان است.
مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان كه از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارك



روز همه مادرهای زحمتکش مبارک ممنونم عزیزم
سارینا مامان آرمان
15 اردیبهشت 92 12:07
سلام عزیزم خوبی کوچولوت خوبه؟
عضو عکس پرینت هستی یا نه؟اگر نیستی من برات لینکش رو میفرستم عضو شو و 30 تا عکس رایگان از کوچولوت رو برات چاپ میکنن میرستن مربوط میشه به نی نی وبلاگ.
http://axprint.com/Signup/?IN=133904JN



ممنونم عزیزم مررررررسی
مرجان مامن اران
15 اردیبهشت 92 22:38
زود زود بیااا بببینم چه خبره عکسای عسلی رو هم بیار بزار دیگهه



مرجان جونم به خدا وقت نمیکنم من مثل تو اکتیو نیستم بابا همه رو با خودت یکی نکن ولی چشم یه 20 روز مهلت بده حتما
الناز مامان بنیا
17 اردیبهشت 92 14:40
روزت مبارک عشقم



عشقمممممم ممنونم ماله شما هم مبارک
ازاده مامان هانا
29 اردیبهشت 92 19:39
پس نظر من کو نیر ؟ نکنه خوردیش؟



اره گشنه بودم خوردم خیلی هم خوشمزه بود خخخخخخخ
ازاده مامان هانا
29 اردیبهشت 92 19:39
6526رمزم دارام همشون اینه
مامان ایسا
31 اردیبهشت 92 18:48
همیشه به سفر .معلومه حسابی بهتون خوش گذشته. خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.


ممنونم عزیزم حتما
ازاده مامان هانا
3 خرداد 92 19:53
الهی من فدای این عشق دوس داشتنیم برم مممممممممم اون نظرمو خوردی اینو نخور دیگه بزار ارین بزرگ شد ببینه دستت درد نکنه. نخوریششششا



نمیدونم کدوم نظرو میگی من نظری دریافت نکردم والا تایید میکردم با دل وجان عشقممممممم
مامان هدیه
7 خرداد 92 20:59
سلام خوشحالم با بلاگت آشنا شدم ایشالا پسرت همیشه صحیح و سالم باشه و با هم برید مسافرت و خوش بگذرونید عکس نینی بودنشو اون بالا تو قسمت در باره بلاگ دیدم وای چه موهای تن تنی باحالی داشت بووووس بازم بهت سر میزنم راستی لینک کردمت تا بعد


خیلیییییییییییی ممنونم گلم منم لینکت میکنم دوستم
مریم مامان پندار
12 خرداد 92 16:39
salam
خوبی کجایی کم پیدایی
به وبلاگ پندار هم که سر نمیزنی
من از سفر اصفهان تو وب پندار از خودم و صبا عکس گذاشتم اما صبا دوست نداشت عکسش باشه اونو پاک کردم اما خودم و پندار رو درشکه عکس داریم
آرین رو ببوس گلم


قربونت برم من چرا سر میزنم گاهی با گوشی میام نظر گذاشتن سخت میشه. ای صبای بدجنس این اصفهانیها خیلی محافظه کارن پندار رو ببوس
آینور مامان سهند
15 خرداد 92 16:17
سلام خانومممممممممم خوبی ؟دلم براتون تنگیده :بوووووووووووس
ماشالا به پسر گلت بزرگ شده ببوسش
همیشه به سفر ایشالا


ممنونم عزیزم