آرينآرين، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

آرين منيم مارآليم

10 مااااااااااااااااهگی

1391/5/12 13:23
نویسنده : نير
1,664 بازدید
اشتراک گذاری

بله    بالاخره رفتیم تو 10 ماهگی با دو تا دندون و کلی شیطنتهای دیگه بلا شدی اصلا نمیتونم چشم ازت بر دارم دیروز سینه خیز میرفتی این ور و اونور منم نشسته بودم المپیک میدیدم گفتم یه نگاه بهت بندازم کههههههه ناگهان دیدم تو پله سوم هستی دست و پام سست شد قلبم تند تند میزد اخه یهو اخه چجوری؟؟؟؟// من که نفهمیدم . همه جای خون پر شده از وسایل بازیت مثل شهربازی میمونه خونه دیگه نمیشه جلوت لپ تاب روشن کرد دیروز  یکی از دکمه های لپ تاب بابارو در اوردی الانم نمیذاری تایپ کنم الان لپ تاب بابابتو میذارم جلوت نیشخند ماله من جیزه هر روز بیشتر عاشقت میشم صبرم یه خورده بیشتر شدههه دلم میخواد خودم تنهایی بخورمت با هر چیزی که بازی میکنی حوصلت زود سر میره واسه همین باید مدام سرگرمت کنم تا نق نزنی بعدا میام بیشتر از کارهات مینویسم  الان نمیذاری که

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

عاطفه
12 مرداد 91 13:37
سلام وتقعا پسرتون خوردنیه ! حق دارید. تا الانم نخوردیدش جای شکرش باقیه ! اگه من بودم تا حالا فقط دندوناش مونده بود ازش !
ازاده مامانه هانا
12 مرداد 91 14:28
مبارکههههههههههههههههههههههههههههههه اقا شدی دیگه مامانش ما تا کی باید منتظر باشیم؟؟؟ نیره یه بار دیگه اینجوری خندیدد مدیونی اگه جایه من لپشو نبوسیا دقیقا بگو جای ازاده تا دلم خنک شه
مامان آزی
12 مرداد 91 15:06
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
شيما
12 مرداد 91 16:40
اي جانم چقدر قشنگ و خالصانه ميخندي... الهي كه هميشه لبت خندون باشه
مامان آی سل
14 مرداد 91 23:49
بچه ها به پنج دليل دوست داشتني اند: 1_گريه مي كنند چون گريه كليد بهشته. 2_قهركه مي كنند زود آشتي مي كنند چون كينه ندارند. 3_چيزي كه مي سازند زود خراب مي كنند چون به دنيا دلبستگي ندارند. 4_با خاك بازي مي كنند چون تكبر ندارند. 5_خوراكي كه دارند زود مي خورند و براي فردا نگه نمي دارند چون آرزوهاي دراز ندارن عزیزم 10 ماهگی گل پسرت مبارکه با اجازه شمارا به دوستان آیسلم اضافه کردم
نرگس (مامان امیرحسین)
15 مرداد 91 8:16
واااااااااااااااای خدای من نهیر بزار با هم بخوریم این پسمل خوردنیتووووووووووووووو عاشق خنده هاتمممممممممممممم خاله ده ماهگیت مبارکه عزیزممممممممممممم انشاالله همیشه سالم و سلامت باشی و بخندی و مامان و بابات کیف کنن
مریم
15 مرداد 91 12:10
عزیزمممممممممم قربون اون دوتا دندونت برم
سارینا مامان آرمان
17 مرداد 91 10:54
خاله جونم هزار ماشالله به شیطنتت تو هم که مثل آرمانی هی شما وروجکا مارو سکته بدی آرمان هم شیطون شده با اینکه حواسم بهش بود کلی دستمال کاغذی کرد دهنششششششش
مامان سامیار
18 مرداد 91 14:11
عزیزم ده ماهگیت مبارک دوتامرواریداتم مبارک پس الان یه مردجوان شیطون بلا مامان داره؟بله؟ هزارماشالا
حدیث
18 مرداد 91 14:51
وووووووووووووووویییی من اون دندونات و دونه به دونه بخورم جیگرم چه از ته دل می خندی
مریم مهرزاد
22 مرداد 91 12:23
جیگر خوشگلم دندونای نازت مبارک باشه قربون خنده های نازت بشم عزیزم
الناز
22 مرداد 91 13:28
ماشاالله روز به روز نازتر میشه

برا امیرمهدی دعا کن تا مشکلش زود حل بشه


وای گلم من در جریان نیستم چه مشکلی داره مهدی جان انشالله هر مشکلی داره به حق این ماه عزیز حل بشه الان میام وبلاگش نگران شدم
صفورا مامان آوا
23 مرداد 91 13:00
عزییییییییییزم قربون اون خنده ات
مریم مامان پندار
26 مرداد 91 19:30
10ماهگی ات مبارک عزیزم قربونت برم جیگر طلا `*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•. ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•. _____xxxxxxxx________xxxxxxxx ____xxxxxxxxxx______xxxxxxxxxxx ___xxxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx ___xxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx ___xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx _____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ______xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx _________xxxxxxxxxxxxxxxxxx ___________xxxxxxxxxxxxx _____________xxxxxxxxx ______________xxxxxx _______________xxxx _______________xxx _./'\._¸¸.•¤**¤•.¸.•¤**¤•..•¤ **¤ •.¸.•¤**¤•.. *•. .•* *l /.•*•.\ ¸..•¤**¤•.,.•¤**¤•.*.•¤**¤•.¸
گلاره
26 مرداد 91 23:50
عزیزم چه نفسی شدهههه چه ابروهای کمونی داره این شازده
مامان آراد(خاطره)
1 شهریور 91 0:12
جانممممممممممم...10 ماهگیت مبارک گلم.... واییییییییییییی که چقدر ناناز شدی.... بوسسسسسسسس
باران اردیبهشت
1 شهریور 91 22:00
مبارکه 10 ماهگی اون 2 دندونت هم مبارک نهیر جونم کباب مخصوص بزار واسه گل پسر و دندوناش
آیتک
4 مهر 91 12:07
مارال پسر بخوای اینجوری بخندی دلبری کنی میام میخورمت هزار ماشاالا به گل پسرم