آرينآرين، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

آرين منيم مارآليم

11 ماهگی

1391/6/2 0:15
نویسنده : نير
1,981 بازدید
اشتراک گذاری

 

درست 4 روز بعد اخرین مطلبی که تو وبلاگت نوشتم شما چهار دست و پا رفتی 3 روز بعد اون از اشیاء گرفتی و بلند شدی

2 تا دوندون هم از بالا در آوردی ، انگشت اشاره تو میگیری و چیزهایی که به نظرت جالبه رو به ما نشون میدی بابا یه برنامه ای زده گوشیش sound touch که صدای همه چیزی که اطرافمون هست رو به شما آموزش میدیم که فلان صدا ماله فلان چیزه از صدای ساعت و گوسفند و پیانو خیلی خوشت میاد خلاصه تا میخوایی اذیت کنی زووووووووووودی گوشی بابا میاد وسط ، خیییییییییییییییلی به همه چیز دقت میکنی خاله مینا بهت میگه انیشتین کوچولو که سی دی هاشم برات گرفتیم هیچ وقت به خود ماشینها نگاه نمیکنی به چرخشون دقت میکنی به هر چیزی که گرده و میچرخه علاقه داری یه چیزهایی رو به ما نشون میدی که تعجب میکنیم شما چجوری متوجه اونها شدی ،  کولر ساعت انگور رو که میگیم با دستت اونها رو نشون میدی برامون یه بلایی شدی بیا و ببین همه بهم میگن :طفلک از دست این وروجک چی میکشی گریهاوه  یه لحظه آروم نمیگیری  ماشالله فقط دلت میخواد به همه چیز دست بزنی هیچ چیزی شما رو 2 دقیقه سرگرم نمیکنه زودیییییییییی یه سرگرمیه دیگه پیدا میکنی گاهی وقتا دلم برای خودم میسوزه گریه تا یخچال رو باز میکنم زودی خودتو میرسونه بهش تا میخوام ببندم گریه میکنی ، خودت به شوشوله خودت دست میزنی و غششش میکنی از خنده نیشخند باغ آقاجون نزدیک فرودگاهه تا هواپیما میاد یا میره با چشمات دنبالش میکنی وقتی از چشم دور میشه تو آسمون دنبالش میگردی

ماه رمضون هم تموم شد و ما هر روز شام مهمون بودیم شما خوابتون حسابی به هم ریخته بود

اینم چند تا عکس از 10 ماهگی شما:

اینجا داری با موبایل بابا ور میری در حالی که به تیوی نگاه میکنی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

نرگس (مامان امیرحسین)
2 شهریور 91 11:33
سلام خوشگل خاله چهار دست و پا رفتنت مبارکه عزیزمممممممممممم .مرواریدات مبارکه نفسم آخ که چقدر خوردنی تر شدی دلم میخواد بچلونمت عکس آخری با اون ژستش معرکه ست
آیدین و مامانیش
2 شهریور 91 13:07
به به به خاله قلبونت بره پسمل ناااااااااااز نیر جون خیلی دوس دارم پسملتو ماشالله هر روز داره نازتر میشه
نرگس (مامان امیرحسین)
4 شهریور 91 8:40
نهیر عکس پسملتو به همسری نشون دادم میگه دختره ؟ میگم نه بابا پسرهههههههههههه. میگه وااااااااااااااای ماشالله چقده خوشجله:
آرزو
4 شهریور 91 11:49
آفرین که با اون فیگور موبایل بابارو چک میکنی که کسی شک نکنهمردی شدی واسه خودت خاله دوستت دارم هوارتا
مامی مائده
4 شهریور 91 13:04
11 ماهگیت مبارک عزیز دلممم قربون اون شیطونیات بشم منننننن
ازاده مامانه هانا
4 شهریور 91 22:20
ههههههههههههههههههه تو دوباره ازین عکسای دلبرونه گرفتیییییییییییییییییی؟؟؟ من هلاکشم نیره هلاک بخورش از طرف من غش غش خندیدنش منو کشته نیره اون عکس که داره با موبایل ور میره پاشو انداخته رو پاش خیلیییییییییییی باحاله خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوستتون دارم هوارتااااا
مامان سامیار
5 شهریور 91 14:15
ای جوننننننننننم اجازه هست یه ماچ محکم ازشما بکنم؟نه؟گازچطور؟خاله خیلی شما خوردنی هستی ماشالا مبارکه پیشرفتات عزیزمهزارتابوس برای شما ومامانی
الناز
5 شهریور 91 14:26
سلام وای خاله قربون اون دراز کشیدنت بره جیگمل خاله
مامان آراد(خاطره)
6 شهریور 91 0:23
ای جانم چقدر خوشمزه شدی عزیزم.. آرادی هم از شوشول خودش خندش میگیره ایشالا که همیشه سلامت باشین
سحرناز
6 شهریور 91 1:13
فدای اون فیگورهای تو .خیلی نمکی شدی بوسسسسسسسسسسسسس
سهیلا
6 شهریور 91 1:16
کپلللللللللللللللللللللللللل چه لمی داده وروجک شیطون قربون دستای توپولت بشم کاش میشد بچلونمت نیر جونم عاشقتمممم
باران اردیبهشت
6 شهریور 91 1:18
هلاک اون تریپ تی وی نگاه کردنتم خاله
راضيه مامي ماهان
6 شهریور 91 1:41
يعني اين فيگور آخري كه داري تي وي نگاه مي كني منو مرد خـــــــــــــاله نهير تمام چيزايي كه از آرين نوشتي عـــــــــــــين ماهانه يعني مو نمي زنه هااااااااا مخصوصا اون قسمت چرخ ماشين
الناز(مامان بنیا
6 شهریور 91 14:02
وای نیر اگر ارین ببینم می گشمش اینقدر که نازههههههههههههههههههه
مریم مامان پندار
7 شهریور 91 12:42
مبارک باشه عزیزم الهی من قربونت برم که شیطونی از چشمای نازت میریزه اسفند فراموش نشه نیر جون سفت بوسش کن پسری رو
گلاره
9 شهریور 91 19:18
قند عسل چهار دست و پا رفتنت مبارکککک نهیر اونی که تو عکس اول آرین توشه چیه به نظرم خیلی چیز خوبی اومد


سبد بازی بادی عزیزم
آی تک (مامان نیایش)
12 شهریور 91 11:34
چقد تو ماه شدیییییییییییییییییییییی جیگرطلای خوردنی - یه گاز گنده محکم برات دارم خاله فدات قوربونت بشمممممممممممممممممممممم
مامان آی سل
12 شهریور 91 12:21
11 ماهگیت مبارکه گل پسر مامانی معلومه پسر شیطونی داری خدا برات نگهش داره.
الناز(مامان بنیا
18 شهریور 91 14:27
عاشق تو ومامانتمممممممممممممممم
مریم مامان پندار
19 شهریور 91 8:09
نهیر سلام از ینکه به ما سر میزنی و در شادی تولد پندار سهیم بودی ممنون


خواهش گلم انشالله مرد بزرگ و نامداری بشه
یاسمن مامان رادین
19 شهریور 91 18:48
آرین جوونم ورودت به ماه یازدهم زندگی قشنگت مبارک. قربوون اوون قیافه خوردنیت بشم من که روز به روز ماهتر میشی عشـــــــــق خاله
ترکان
20 شهریور 91 15:53
آرین گلی 11ماهه شدی،مبارکماشالا پسره نازی دارید خدا حفظش کنههمه وبلاگشو خوندم.لینکتون کردم.
سارینا مامان آرمان
21 شهریور 91 2:31
سلاممممممم جیگر طلا قربون خودتو شیطنتت بشممممممممم
صفورا
22 شهریور 91 1:20
عزییییییییییییزم چه پایی رو پا انداخته
الناز عاشقته
27 شهریور 91 12:29
اره بابا دارم از بی خوابی منتفل می شم به اون دنیا حتی گاهی کاهی پل صراط هم می بینمممممممممممممممممممممممم دعا کن خوب شه در ارتباط با اسم اون روز بیا بچه ها رو با اپولنیا گالج بفرستیم نفسی بگشیییم


ههههه الناز مردم از خنده پل صراط
باشه قبوله گالچ مهد کوک هم داره ؟
زینب مامان محمد رضا
28 شهریور 91 15:33
سلام نهیرم


دلم برات تنگ شده بود خواننده خاموش کلوپ شدم


سلام گلم خوبی ؟ چرا ؟ بیا کلوپ آخه تنها سرگرمی ما همین کلوپه دیگه
محمد رضا رو ببوس

الناز(مامان بنیا
29 شهریور 91 14:52
هر روز سر می زنم خبری از عکس جدید نیست
صفورا مامان آوا
4 مهر 91 12:50
تنبل آپ نمی کنی؟؟؟؟
راستی میگم من هرچی فکر می کنم یادم نمیاد آوا حتی دو دقیقه هم اینجووری لم بده وقتی بیداره همش باید بچرخه تو خونه


وای صفورا نگو ارینم اونطوریه این لم دادنش برای اولین بار بود که از ذوق عکسشو گرفتیم
مامان وروجک
7 مهر 91 10:40