آرينآرين، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

آرين منيم مارآليم

الان دیگه منم مثل همه آدمهای دنیا دندون دارم

1391/4/30 12:38
نویسنده : نير
1,562 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوی شیطون و بلای من 1 تیر بابایی برا 20 روز رفت چین برا ی سفر کاری من و شما هم رفتیم خونه آقا جونی تو این مدت که بابا یی نبود   شما هم دندون در آوردی هم دست زدن و سرسر کردن یاد گرفتی  هم سینه خیز رفتی.

اون لحظه که بعد 20 روز شما و بابایی همدیگرو دیدن خیلی رومانتیک بود برا 5 ثانیه زل زدی به بابا نه پلک میزدی نه میخندیدی بعد که شناختیش خودتو انداختی بغل بابات خیلی خوشحالم که بابا داری نیشخند خدا هیچ بچه ای رو بی پدر و مادر نکنه هر بار که تلفن زنگ  میخورد شما میگفتی باب ابا بابابا آیییییییییییی ما دلمون کباب میشد البته هر روز تو اسکایپ همدیگرو میدیدیم من دوربین رو تنظیم میکردم رو زمین تا بابایی سینه خیز رفتنتو ببینه

خلاصه اینکه 18 تیر من از دهن خوشگلت 2 تا مروارید پیدا کردم خیلی دوستشون دارم بغلچون خیلی منتظرشون بودم به قول یه نفرررررر کباب دنده زیر دندونت گیر کنه بونه نمیدونم یه همچین چیزی خوشمزه

2 روز دیگه میام پست 10 ماهگیت رو میذارم واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای 10 ماهگی از این به بعد 2 رقمی میشه ماهگردیهات

یه عالمه دوستت دارم نفسمی عشقمی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

ثنا
30 تیر 91 12:47
خیلی ناز خوگشل پسمل نازتون خدا براتون حفظش کنه
مریم مامان پندار
30 تیر 91 16:29
کی منو صدا کرد مبارک باشه دندون آرین عزیز الهی کباب دنده همش زیر دندونش باشه (این جمله معروف مال همون یه نفره )
نرگس (مامان امیرحسین)
31 تیر 91 12:18
سلام نهیر جونممممممممممممم سلام آرین خاله مبارک باشه عزیزم مرواریدای خوشگلت الهی که با این دندونای خوشجل کیک عروسیتو بخوری
مامی مائده
31 تیر 91 13:55
مرواریدای خوشگلت مبارک باشه عزیزممممم
مامان سامیار
31 تیر 91 14:26
مبارکه قشنگم ایشالا به سلامتی
مریم
1 مرداد 91 9:18
اخی تو چشمام اشک جمع شد مرواریدای پسر خوشگلمون مبارک
الناز(مامان بنیا
1 مرداد 91 11:30
الهی که قربونت برم من
مروارید مامان آوا
2 مرداد 91 10:27
مبااااااااااااااااارکه عزیزم ان شا ا... بهترین غذاهارو با دندونات بخوری
حدیث
4 مرداد 91 16:15
چشم شما و مامانت روشن آرین جووون پس بالاخره شمام کباب خور شدی خدا همه مامان بابا های خوب و برای نی نی ها حفظ کنه
خاطره
5 مرداد 91 17:52
نیرم سلام خاله فداش بشه گل پسرتونو یا بهتر بگم پسرمونو چون من از الان برا دومادی اگه ان شاء الله دختر دار بشم رزرو کردم ازطرف من لپای نازشو ببوس /دلم واست خیلی تنگ شده خانمی می بوسمت:
الناز
7 مرداد 91 13:01
سلام عزیزم مبارکه آرین جون باشه خوش بحالت کهخیالت راحت شد آرین جونو ببوس
مامان آراد(خاطره)
7 مرداد 91 16:04
ای جانمممممممممممم.. مبارکت باشه عزیزم...
مریم مامان پندار
9 مرداد 91 11:55
سلام خوبی ؟کجاییی نیستی؟
دلمون برات تنگ شده نه کلوپ میای نه فیس .... یه خبر از خودت بده
گوشی ام خرابه نمتونم پیام بدم و زنگ بزنم
یه پیامی بده دلمون وا شه


مریم جون ارین برام وقت نمیذاره ما خوبیم پندارو ببوس
زهرا مامان مه سما
11 مرداد 91 10:40
مبارکه خاله دندون دار شدنت ایشالله دیگه کباب هارا حسابی گاز بزنی و از خوردنش لذت ببری
مریم مامان پندار
11 مرداد 91 12:34
پس کو عکسای ده ماهگیش؟ ای بد قول ما هی میایم دماغمون میسوزه هیچ عکسی نیست!!!! راستی برو فیس برات پیام گذاشتم