آرينآرين، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

آرين منيم مارآليم

6 ماهگی گل من

1391/1/30 11:40
نویسنده : نير
2,953 بازدید
اشتراک گذاری

منیم مارالیم این اولین مطلبه در سال جدید امیدوارم همه روزهامون خوب و خوش بگذره حتی یه روز بد نداشته باشیم ما امسال به خاطر شما مسافرت نرفتیم چند جا عیددیدنی رفتیم بقیه روزها رو خونه بودیم انشالله سال بعد کلی ددر میریم.ایام عید مصادف بود با سالگرد عقد بابا و مامان و تولد بابا یی یه جشن کوچولو هم براش گرفتیم .  2فروردین شما 6 ماهگیتو شروع کردی واااااااااااااای ننه که داری خیلی بلاتر میشی ووووووووووووووو اینکه آخرش غلت زدی و مامانو بابا رو ذوق مرگ کردی ولی یه دستت میمونه زیرت و سعی نمیکنی که بیرون بیاریش شاید فکر میکنی که همینطوره مدل غلت زدن . غذا کمکی رو شروع کردیم مامان جون صبح ساعت 8 بیدار میشی و مثل بلبل میخونی و اونوقته که مسئولیتهای من از نو شروع میشه اخه میدونی مامانی من 6 ماه به میل خودم از خواب بیدار نشدم شما زحمتشو میکشی وقتی چشمای کوچولوتو باز میکنی اول پوپوتو میشورم بعد  سیرت میکنم بابایی بیدار میشه شما رو نگه میداره تا من صبحانه بخورم بعد شما رو تحویل میگیرم باهات بازی میکنم تا خوابت میاد و میخوابی بعد من شروع به غذا درست کردن برای گلم میشم فرنی یا حریره و سوپ. به خاطر اینکه غذاهای خوشمزه برات درست کنم یه ریز تو اینترنت دنبال دستور غذا هستم یه سررسید گذاشتم دم دستم وقتی چیز جدید میبینم زود یادداشت میکنم .

بعضی وقتا که میخوابونمت میشینم و نگات میکنم ولی سیر نمیشم خدا رو هزار مرتبه شکر   خدا جونم منو پسرم قربونت بریم که اینهیه به ما لطف داری .

گاهی وقتا خودت خسته میشی و خود به خود میخوابی ولی گاهی با 101 زحمت و کلک میخوابونمت و هنوز نیم ساعت نشده بیدار میشی نمیخوام باورم کنم اخه من هنوز خستگی در نکردم گاهی وقتا اونقد میبرم که آههههههههه .... اره پسر گلم اینا رو میگم که بدونی بزرگ کردنت آسون نبوده ولی وقتی دهن کوچولوتو تا اخرش باز میکنی و میخندی تو دلم زلزله 100 رشتری را ه میندازی بعد من مثل آدم خوارها میخورمت این ماه واکسن 6 ماهگی داری وای که از الان خودم تب کردم دیروز مامان نجیب و خاله مینا رفتن مکه ما هم امدیم خونه بابا بزرگت تنها نباشه وای که بدون مادرم تو این خونه چقدر دلم میگیره هر لحظه فکر میکنم الان از در میاد تو از وقتی خودم مادر شدم به مادرم بیشتر وابسته شدم الهی همه مامانای خوب و مهربون زیاد عمر کنند و سالم باشن سایه پر مهرشون کمرنگ نشه و ما رو زود تنها نذارن چون ما بدون اونها هیچیم .

امروز نهار قراره مامان ربابه زحمتشو بکشن و بفرستن منم خونه بابا کاری ندارم شما خوابیدی و من وبتو آپ میکنم وااااااااای 12 روز باید صبر کنیم تا مامان نجیب بیاد خدایا دوستای غریبم  که دور از خانواده هاشونن چی میکشن از دوری ماماناشون .

بله من چیم از دخترای کلوپ کمتره منم بلدم پز عکس لختی بدم

مامان این زن منه آه بخوایی نخوایی ماله منه آه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامانی درسا
30 فروردین 91 11:17
سلام اولین باره به خونتون اومدم از آشنایی با شما و گل پسری خوشحالم . ماشاالله خیلی نازه . بعد هم مامانی پرسنس انتخاب کرده ها خرجش بالاس حواست باشه .........


خوش امدی گلم ممنونم به ما سر زدی من همیشه دلم میخواسته یه پرنسس عروسم باشههه
مهلا
30 فروردین 91 11:40
اولین نظر من میدم جیگر خاله آخ که دلم برات یه ذره شده بود وهمینطور برای اینکه لج مامانتو در بیارم
دوست دارم توپولی من
دعا می کنم همتون سالم باشید اینقدرنیا دلبری کن من دارم عاشقت میشم


قربونت برم مهلا جون دلم برات تنگ شده کجایی؟ دانیال رو ببوس
الناز
30 فروردین 91 13:19
خدا آرين جون گلتون رو حفظ كنه
ماشا... خيلي بانمكه

ممنون كه به ما سر زدين
من با اجازه لينكتون ميكنم شما هم اگه خواستين لينكم كنين

اين بوسم واسه آرين جون خاله


مرسی عزیزم. حتما
زهرا مامان مه سما
30 فروردین 91 23:59
جیگر تو خوش تیپ من خیلی نازییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


دختر خودتون نازهههههه
سحر مامان تانیا
31 فروردین 91 0:03
ای جونممممممممممممم چه آقا شدی تو مارال ....
شش ماهگی مبارک، غلت زدن مبارک
ایشالا که همیشه سالم و خندون باشی آرین جونم...

نهیر جون امیدوارم 120 سال سایه مادر و پدرت بالای سرت باشه...


ممنون گلمممممممممم همینطور عزیزم انشالله بیایی ایران پیش خانوادت شاد باشی ما هم به شادیت خوش باشیم البته اونجا هم بد نیست هاااااا اگه غریبی نباشه
مریم مامان پندار
31 فروردین 91 0:04
ای جانم ارین
ای جانم قربون اون لختی هات برم
ارین لختش قشنگه

قربون اون پاپیونت برم من
نهیر خوبه که از غم ما با خبر شدی واقعا غریبی خاک دامن گیر داره
الهی مامان اینا سفرشون بی خطر باشه و زود برگردن اگر تماس گرفتن بگو مراقب سلامتی شون باشن ویروس نگیرن اونجا



اره مریم جون آوا خانوم عکس لختی بندازه پسرای ما نه؟
ممنون مریم جون انشالله

مامی مائده
31 فروردین 91 0:08
قربون تو بشم من که اینقد جیگرییییییییییییییییی


مرسی خاله
گلاره
31 فروردین 91 0:16
نهیر کشتمتا با این عکسهایی که از گل پسر میزاری نمیگی بچم رو چشم میکنن یعنی مرده اون عکسش با حوله هستم


پس بنیتا ماله ماااااااا خوبببببببب؟


روشا...مامان ساینا
31 فروردین 91 0:19
واااااااااااااااااااااای چه جیگرییییی هستی تو لختییییییییییییی.......پاپیونت منو کشته بلا ....خوش خنده....طلاااااااااا...........


مررررررررررررسی خالهه
شيما
31 فروردین 91 0:32
شش ماهگيت مبارك فسقلي خاله🎂
خيلي ناز و جيگر شدي
دوستت دارم 😘


ما هم دوستتون داریم بوسسسس
مامان عرشیا
31 فروردین 91 0:42
وایی چه پسر خوشگلی وچه عکسهای لختی باحالی ایول به مامان جون .
عزیثزم 6 ماهگیت مبارک .


ممنون عزیزم
سارا مامان وندادتپلی
31 فروردین 91 2:16
الاهی به فدای این خنده های خوشگلت برم خاله ..قربون فیگور گرفتنت برم جیگرم


اخ جون 2 تا نظر یه جاااااااااا ممنون سارا جون
سارا مامان ونداد تپلی
31 فروردین 91 2:18
بخورم اون خنده هات رو ...عزیز دلم ...قربون اون فیگور گرفتنات برم خاله شیش ماهگیت مبارگ ایشالاه زنده باشی و سالم


مررررررررسی خاله
نگار(مامان سام)
31 فروردین 91 12:41
چه عکسای نازییییییییییییییییییییییییی
مخصوصا عکسای لختی با پاپیون
بخورمش این پسمل خوشگلو


ممنون عزیزم
نگار(مامان سام)
31 فروردین 91 12:41
سام تو مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده.
میشه بهش رای بدین لطفا؟
رای گیری از هفته اول اردیبهشت ماه شروع میشه.
http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php


بله چرا نمیشه رای ما به سام جان
ازاده مامانه هانا
31 فروردین 91 12:41
چه کردی با این پسر خوشتیپ من. مال خودمه مال خودمهههههههههههههههههههههههههههه الهی فدای اون خنده هاش که به آدم زندگی میده. دلم میخواد بغلش کنم . دلم میخواد رونشو گاز بگیرم اخه خاله این چه عکساییه میزلری تو وبه پسری هواییم میکنییییییی
بوس از اون لپای از حموم درومده خیس خیس
انشالله مامان به زودی و به سلامت از سفر بیاد و دلت باز شه. خونه بی مامان خونه نیس.منم به مامانم خیلی وابستم وقتی نیس میخوام نباشم...
الهی که سحر و مریم و... هر کی تو غربته برگرده پیش خونوادش .
بووووووووووووووووووس واسه نیره جونم. خیلی قشنگ و باحال می نویسی


فدای دوست مثل گلم بشم که خیلی مهربونه یادته هانا رو رو مبل لم داده بودی رونهاشو بیرون گذاشته بودی دهنم باز مونده بود زبونم بند امده بود رفتم بیمارستان تا خوب شدم این عوض اون موقع هست ما هم بلدیم عکس سکسی بلهه
ممنون گلم زنده باد مامانا
بوسس واسه سحر و مریم و تمام غریب غربا


مریم
4 اردیبهشت 91 13:12
نیر هروز برای این جیگر اسفند دود کنننننننننننننن


ممنون عزیزم چشم. ببخشید کدوم مریم هستین شما ؟آخه مریم زیاد داریم!
یاسمن مامان رادین
5 اردیبهشت 91 14:27
قربووووووووووووووووووووونت بره خاله با این قیافه عسلیت.
نهیر عاشق عکس با حوله اشم.خیلی ماهههههههه

عسلی من.خیلی خوشمزه شدیاااااااااااا


خیلی ممنون یاسی جون
saba
7 اردیبهشت 91 11:53
ووووووووووووووویییییییییییییییییییییی بلا بلا بلاااااااااااااااا
بخورمت خاله تپل خودمییییییییی..... عاشششششششق بچه های تپلم....
گیر دستم بیایی گازت میگیرم


ممنون صبا جون. منم بچه توپولی دوست دارم بیا با هم بخوریم
فریبا
9 اردیبهشت 91 13:36
به خاطر داشتن چنین پسر شیرینی بهت تبریک می گم... براش اسفند دود کن


ممنون عزیزم
سحرناز
9 اردیبهشت 91 19:16
ای جیگرتو خاله جون .خیلی خوش تیپی ها........


ممنون خاله
نرگس(مامان امیرحسین)
15 اردیبهشت 91 11:22
الهی من فدای این جیگر توپولییییییییییییییی بشم
نیره جون کیلو کیلو براش اسپند دود کنیاااااااااااااااا
نیم سالگی شازده هم مبارک
الهی که همیشه لباش خندون باشه
عاشقتمممممممممممممم


وااای مرسی نرگس جون شما لطف داری
نرگس(مامان امیرحسین)
15 اردیبهشت 91 11:25
راستی من عکساشو سیو کردم........ به همه نشون میدم.............. راضی باشیاااااااااااااااااااا


راضیییییییییم خاله دستت درد نکنه
elena
15 اردیبهشت 91 16:13
vaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyy
che jigare khordani ii shode in Arian e khale
jaye man loppasho ye mache abdar kon


ممنون عزیزم چشم
ارزو(مامان بنیا
16 اردیبهشت 91 23:43
قربونت برم من


خدا نکنه عزیزم
آیدین و مامانیش
18 اردیبهشت 91 9:00
وااااااااااااااای نیره این پسر جیگرت روز به روز جیگرتر میشه اگه دستم بهش برسه میدونم چه جوری بخورمششششششششششش
اینقده عکس میزار یتو این وب تن تن براش اسپند دود کن بابااااااااااا دل منو که برده حسابی

مرسی عسیسم که به من آیدین سر میزنی فدات شم بوووووووووووس


ممنون عزیزم انشالله زایمان خوبی داشته باشی به خدا میسپارمت