آرينآرين، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

آرين منيم مارآليم

داری بزرگ میشی

1391/2/19 15:30
نویسنده : نير
1,490 بازدید
اشتراک گذاری

ناراحتاز اخرین مطلبی که نوشتم تا الان کلی بزرگ شدی به مهارتهات اضافه شده منی که در حسرت غلت زدنت بودم الان اونقد برام غلت میزنی که اوه مخصوصا وقتی تعویضت میکنم کلافم میکنی یه لحظه اروم نمیگیری. خودتو بغل این و اون میندازی وووووو مخصوصا منو که میبینی بغل خیلی مهربونی به همه میخندی به بعضیها اصلا نمیخندی نمیدونم چرااااااااا  گاهی وقتا تو دو قدمی من هر چقد صدات میکنم اصلا انگار نه انگار توجه نمیکنی هر چقدر سعی میکنم چیزی یادت بدم یاااااااااد نمیگیری از بس بازیگوشی خیال باطل

هر روز که یزرگتر میشی به  لیست کارهای من اضافه میشه گریهبازندهاسترساوه

عزیزم تو رورئک سواری استاد شدی به خاطر ایمنی شما  دارم اروم اروم خونه رو جمع میکنم. نا مفهمومم باشه یه چیزایی میگیی رسما حرف میزنی موقع گریه مام یا ماما میگی کلمه اه - EEEE رو خیلی تکرار میکنی میخوری و میخوابیو میپاشی فدات بشم من

واکسن 6 ماهگیتو نوش جون کردی تا 1 سالگی جیز نداری

 گل و بلبل خونه ی  من گنجشک کوچولو جوجه تابستونی بهانه شادی من ذوق من شوق من دو تا چشمات چشمه حیاط من تنها یکی یدونم چراغ خونم الهی که همیشه سالم باشی تا حالا چنین عاشق شدن در خاطرم نیست از چشمات میخونم که دوستم داری از اینکه بهم وابسته هستی مغرور میشم فرشته 

از اینکه پشت تنها نشسته بودی اصلا راضی نبودی هههههه قیافتو من بخورمت مامانننننننن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

آینور مامان سهند
19 اردیبهشت 91 16:26
ای جااااااااااااااان چقد بزرگ شدی شما خوش تیپ خاله رقیب سهند میشی ها دخترای سایت دنبالتون میوفتن
زهرا مامان مه سما
20 اردیبهشت 91 7:18
اي لطيف ترين گل بوستان هستي، اي باغبان هستي من، گاهِ روييدنم باران مهرباني بودي كه به آرامي سيرابم كند. گاهِ پروريدنم آغوشي گرم كه بالنده ام سازد روز مادر پیشاپیش مبارک
بهی
20 اردیبهشت 91 13:15
قربونش بشم با اون قیافه گرفتنش.... خاله جون این فکرو از سرت بیرون کن که بیای جلو جای مامان و بگیری.... هرچند که یه روزی همه تون این کارو میکنین.... ولی خب دیگه چیکار میشه کرد فعلا قیافه تو بگیر... بخورمت من
سحر مامان تانیا
21 اردیبهشت 91 23:07
ای من فدایییییییییییییی اون اخم هات بشم... جیگر خاله هر روز ماه تر از روز قبل می شی
مریم مامان پندار
22 اردیبهشت 91 0:21
ژست گرفتنت منو کشته جیگر طلا. نهیر خانوم برا چی پسرم رو گذاشتی پشت تنها؟ خودت میری عقب میشینی و آرین من، بغل دست باباش میشینه اوکی؟ من با بهی مخالفم پسر باید جلو پیش باباش بشینه مامانش هم پشت راحت برا خودش بشینه خانومی کنه هههههه
مامان عرشیا
22 اردیبهشت 91 1:48
وایی خاله قربونت بشم چقدر ماه شدی .عزیزم چه عکسهای نازی من دوست دارم حسابی بوست کنم و بچلونمت .
مریم مهرزاد
22 اردیبهشت 91 12:50
قربونت برم خیلی نازی جیگر خاله...ماشالله ماشالله خیلی بزرگتر شده ...دوست دارم دستم بهش می رسید یه گاز از اون لپاش می گرفتم
hodeys
22 اردیبهشت 91 13:38
وای خدااااااا من می خواااام این جیگر و بخوررررم اون ژست عنقش وقتی تنها نشته پشت ماشین عزییییزم:-***********
ازاده مامانه هانا
22 اردیبهشت 91 22:59
یعنی نیره با هر جملت من حاااااااااااال میکنم خیلی با حال مینویسی بووووووووووووس قربون اون قیافه شیطون ناز عشق ماه گل واژه کم اوردم واسه اون لپاتتتتتتتتتتتتت چی بگم که عاشقتم و هلاکککککککککک شیطنتشم به خودت رفتهههه در ضمن دوستتون دارممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم چی کار کنم دست خودم نیس دو چشماش ول کنم نیس
مامان آرال
23 اردیبهشت 91 2:31
چقدر پسرت نازه آدم می خواد بخوردش
نرگس(مامان امیرحسین)
24 اردیبهشت 91 10:00
نیره جون روزت مبارک عزیزم انشالله که خدا مامان مهربونت رو برات سالیان سال ،سالم و سلامت حفظ کنه الهی الهی که خدا این گل پسر خوردنی و جیگر و عسل و گوله نمک هم برات حفظ کنه ماااااااااااااادر
الناز(مامان بنیا
25 اردیبهشت 91 13:14
من قربونت برم عزیزم که اینقد نازیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان مریمی
27 اردیبهشت 91 11:26
عزیزممممممممممم چقدر بزرگ شدهههههههههههههه
شيما
27 اردیبهشت 91 11:49
الهي بگردم اون قيافه ي ناراحت بامزتو تو ماشين... تپليه نخودچي!(به رهام هم ميگم نخودچي،اخه مثل نخودچي گرد و تپلي هستين!)
زینب مامان محمد رضا
31 اردیبهشت 91 11:54
ماشالله اقا ارین پسره تپلوی خوردنی جیگرتو برم
مریم
1 خرداد 91 13:23
سلام نیر ماشالله پسرت دیگه مرد شده رو پای خودش وامیسته البته با روروئک بخورمش منننننننن
مروارید مامان آوا
2 خرداد 91 11:19
ما شا ا... عجب فضولی میکنه با روروئکش شیطون
مامی مائده
10 خرداد 91 13:43
مامان مانی
5 تیر 91 13:15
پسر شیرینی دارید
براش اسپند دود کن خانمی


ممنون عزیزم