آرينآرين، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

آرين منيم مارآليم

آخرین مطلب و روز سال 90

1391/1/8 9:23
نویسنده : نير
1,552 بازدید
اشتراک گذاری

سال 90 هم تموم شد امسال  به شکرانه فرزنددار شدنم برای من سال خوبی بود .سال 90 باردار بودم و در پایان سال فرزند دلبندمو بغل گرفتم خداااااااااااایا شکرتبغلشکرت به خاطر همه خواسته هایی که سر تحویل سال ازت خواستم دعا کردم استجابت کردی شکرت به خاطر اینکه  بارداری بی خطری رو گذروندم و پسرمو سالم به دنیا اوردم شکرت که فرزند سالمی بهم دادی .

شکرت به خاطر اینکه به من و همسرم نعمت مادر و پدر شدن رو عطا کردی. انشاالله قسمت همه باشه

سال تحویلو بی صبرانه منتظرم چون این بار پسرم کنارمه و میخوام دعای لحظه تحویل  سال رو با  پسرم بخونم

شما پسر گلم بهترین اتفاقی هستی که تو زندگیم رخ دادیی .بهترین کاری که تو عمرم کردم به دنیا آوردن شما بود گرانترین و با ارزشترین موجودی من تو دنیاهستی . فدای چشمهای گردو کوچولوت بشم فدای تنبلیت که هنوز غلت نمیزنی با تو دوباره کودک شدم به خاطر سرگرم کردنت چه کارها که نمیکنم چه صداهای عجیب و غریبی که از خودم در نمیارم البته بابا هم همینطور. الهی که خدای مهربونم شما رو برای من و بابایی حفظ کنه سال جدید خوبی داشته باشیم در سلامتی و خوشبختی  در کنار خانواده هامون و دوستان و آشنایانمون زندگی شادی داشته باشیم. خدا نگهدار همه ارزوی سال خوبی رو برای همه دوستانم دارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هدیه جووووووووووووووون
29 اسفند 90 13:29
سلام من در این سال جدید سلامت، سعادت، سیادت، سخاوت، سربلندی، سرافرازی و سرور را به عنوان هفت سین خوشبختی برای شما آرزومندم.
ازاده مامان هانا
6 فروردین 91 2:16
جونمه ارین نیره خدا حفظ کنه خودتون و عشقتونو بهترینارو برات ارزو دارم