آرينآرين، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

آرين منيم مارآليم

پايان 3 ماهگي گلم

1390/11/14 23:22
نویسنده : نير
1,382 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم 3 ماه از تولدت گذشت  و شما وارد 4 ماهگي شدي لبخند ديگه داره يواش يواش شيطنتهات زياد ميشه دلقک و من عاشقتر رو عاشفترت ميشم چشمک بدون تو يه صدم ثانيه رو نميتونم تصور كنم بد جوري وابسته شدم بهت مامان لبخند هميشه دوس داشتم پسري مثل شما داشته باشمنیشخند

خيلي نازي خيلي ماهي منو زياد اذيت نميكني فقط يه خورده بغلي هستي بغل وقتي خونه گردي ميكنيم  همچين با ذوق و شوق وسايل خونه رو نگاه ميكني كه دوس دارم جاي وسايل خونه باشم افسوس  گاهي وقتا مام ميگي و من ديونه ميشم تصور كن يه روزي بهم مامان بگي وااااي من بي صبرانه منتظر اون روزم لبخند يه كلمه هست كه راست ميري چپ ميايي تلقظش ميكني (آغا) چند روزه او او ميكني با ما حرف ميزنيقلب وقتي سعي ميكنم بخندونمت قهقهه ميزني قهقهه و من ذوق ميكنم آره گل مامان روز به روز بزرگ ميشي و من شاهد زنده اين اتفاقاتم از خود راضی منو ميشناسي و دوسم داري ميدونم خجالتزباننیشخند 

فقط مامان خيلي خوابت سبكه زود زود از خواب ميپريخواب تا منم ميخوام يه خورده خير سرم استراحت كنم بخوابم شما زود بيدار ميشيکلافهاخه مامانت خواب و دوس داره وقتي كم خواب بشم اينجوري ميشمابله بر عكس گذشته كه 2 شب ميخوابيدي  الان ساعت 11 ميخوابي و 5 صبح واسه شير بيدار ميشي خوشمزه تلويزيون تماشا كردنو دوست داري از پنجره ماشين بيرون نگاه كردنو دوست داري خوردن دستاتو دوس داري منم تو رو دوس دارم ماچماچماچ

اينم چند تا عكس از شما :

من اين شلوارتو خيلي دوس دارم پشتش يه جيب كوچولو داره اينو واسه زير لفظي عروسم نگه ميدارمنیشخند

عاشق تيوي هستي كاش احساست رو ميدونستم

بله مامان ؟جانم مامان؟ چي نگاه ميكني؟ فقط برنامش برا شما مناسب نيست !!!!!!!!

اولين پول تو جيبيه پسر من ههههههه اونم به دلار امريكا با اونيكي دستشم مشت كرده شايد ميگه مرگ بر امريكا

اينجا بابات سعي ميكنه از عادات خودش به شما هم ياد بده موقع خواب بالش بين پات بذاريابرو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آرال
11 بهمن 90 13:56
آرین جان سه ماهگیت مبارک
مریم مامان پندار
11 بهمن 90 14:59
نفسسیییییییییییییییییی جون دلم نیره عکساش خیلی نمکی اند مخصوصا اون عکس دلار و این بالش فرم دهی سر که بین پاشه ههههههههه
مروارید مامان آوا
11 بهمن 90 15:59
سه ماهگیت مبارک عزیز خاله خیییلی عکسای قشنگیه من که عاشقت شدم مموشک
مامان عرشیا
12 بهمن 90 17:02
خاله جون سه ماهگیت مبارک. ماشاالله چه پسر ماهی .بوس گلم
ازاده مامانه هانا
13 بهمن 90 1:54
عزیزه دل خاله تو خیلی شکله ماهی فدات بشم الهی نهیرررررررررررررررررررررررررر عکساش خیلی خیلی خیلی قشنگه اون لپاش منو کشته هلاکتم خالهههههههههه کاش یه روز بغلت کنم یعنی میشه؟
نرگس
13 بهمن 90 20:38
وااااااااااااااااای خدای من چقدر تو نازی آرینم.... سه ماهگیت مبارک عزیز دلممممممممممم
مهدیه
13 بهمن 90 23:29
مبارکه نیر جونم ... ایشالا سالهای سال زیر سایه شما و باباییش سالم و شاد باشه.. چقد ناز شده این پسرههههههه.... هر روز داره دوست داشتنی تر میشه ... مواظبش باش چشم زخم نخوره عزیز دلم ..
یاسمن مامان رادین
18 بهمن 90 22:10
مبارکهههههه خاله جوونم. الهی سیصد ساله بشی عسیسم.