آرينآرين، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

آرين منيم مارآليم

مامانی تقدیم میکند

1392/5/22 17:55
نویسنده : نير
2,169 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز عید فطر بود ماه رمضان خیلی سریع گذشت مثل همیشه  با اون حال و هوای محشرش و به ما خیلی خوش گذشت چون هیچ افطاری رو خونه نموندیم ماه پر برکت و خوشگلی بود ولی تموم شد خداااا جونم خونه زندگیت آباد زحمت دادیم خدایا شکرت که قسمت کردی یه ماه رمضون دیگه ای رو هم مهمونت باشیم

تابسونو نصف کردیم و تقریبا هر روز پارک میریم اگه هم دوتایی نریم شب با بابایی میریم ماه رمضونو که هر شب پارک بودیم وای که شبهای قشنگی بود

این رو زها خوب غذا نمیخوری و همه چی رو با نوک زبونت مزه میکنی اگه خوشت نیومد نمیخوری من دلم میخواد نوک زبونتو  بخورم تا راحت بشم از حرص غذا نخوردنت خوشمزه

همه چی میگی ولییییییییییییییی  هنوز جمله بندی نداری

عاشق لودری و به خاطر پل سازی روگذر و زیر گذرهای انبوهی که تو شهرمون داره اتفاق میوفته و همشونو تو مسیر  خونمونه خیابونها پر لودر و کامیون و خاک بردار و... برا همین ما خیلی کیف میکنیم و مثل مهندسای ناظر میستی نگاه میکنی

تا صدای ماشین بزرگ بیاد یا هواپیما باید زود ببرمت بالکن ببینیش تو آسمون هواپیماهایی رو میبینی که ما اصلا متوجهشون نمیشیم قربونت برمممم

اونقدر کارات و شیرین زبونیات با نمکه و زیاد شده که میتونم بگم الان تو زندگیم منبع شادیم فقط شمایین

1 ماهی میشه که تقریبا نصف  روز بدون پوشک هستی و حتی تمام شبو. قصدم باز کردن پوشک برا همیشه نیست فقط چون هوا گرمه دلم برات میسوزه چون عرق میکنی و منو میکشی تا همه جیشتو تو دستشویی بکنی

عاشق باغ آقاجونی و بهش میگی ادوو باغ تا میرسیم اونجا میگی بریم گاو پیدا کنیم و ببینیمش و صداشو در میاری   رفته بودیم باغ عمه  ناهید اونجا هم گوسفند دیدی و بهش بز میگفتی و صداشو در میاوردی که خیلی خنده داربود یه شبم موندیم.

تو یه پست جداگونه دایره لغاتی رو که به کار میبری رو مینویسم.

یه شب حسین بابا که طبق معمول هر شب ماه رمضون میرفت مسجد برا نماز و چون شما عاشق نماز و مسجدو اذانی از بابایی خواستم شما رو هم با خودش ببره ولی بعد نماز چون میدونستم نمیذاشتی کسی مهرش پیش روش باشه حسین بابا و بابایی میگفتند همه به کارهای شما نگاه میکردنند و کسی به حاج اقا توجه نمیکرد کلید جا کفشی همه رو بر میداشتی ولی میدونستی که کدوم ماله کیه و ماله هر کی رو به خودش پس میدادی خنده آییییی بدو بدو کردیو کلی ثواب بردی زبان

هر جا نماز خوندت بگیره همون جا شروع میکنی به نماز خوندن حتی روی آسفالت و سیمان

عاشق بازی کردن با موهام هستی عزیز دلم مخصوصا وقتی خیسن شونه رو میگیری دستت و موهامو شونه میکنی . عاشق دستمالی هستی که خیس باشه میندازی دور گردن کوچولوت و برا خودت بازی میکنی. رو شکم بابایی ترامبولین میکنی قایم موشک بازی میکنیم و هر بارش همون جای قبلی قایم میشی؛ وقتی غذا درست میکنم میایی از کابینت پایینی برام زرد چوبه و نمکو میدی تا به غذا بریزم هر بارم میگی: مامان بیا غذوووووو اینو ماچ

تو ماشین میذارمت صندلی خودت بشینی ولی نمیذاری کمربنددتو ببندم بعد اینکه راه افتادیم مسیرمون طولانی شد یا تو ترافیک موندیم راه میوفتی توی ماشین اینورو اونور رفتن میایی جلو میشینی یا از پشت شیشه عقب بیرونو نگاه میکنی یا میای میشینی رو کنسول بین دو صندل کنار خودم اونقدر با نمک میشیم بغل رو صندلی جلو هم میشینی کمربندتو میبندم زودی حوصلت سر میره میخوایی بری تو صندلی خودت یا هم میری رو کنسول میخوایی شیشه سقفو باز کنی حالاااااااااااا من چجوری با این فعالیتهای شما رانندگی میکنم خدااااااااااااا داند البته همون اول کار یه شیر توت فرنگی میدم دستت مثل  مهماندار هواپیما که اولش پذیرایی میکنن خنده

21 ماهگیتو تموم کردی و وارد 22 ماهگی  شدی  و کم مونده تا 2 سالت بشه الهی مامان قربونت بره عسلم فندوقم جوجه بلبل خونم الهی همیشه ور دل مامانی باشی عاشقتم دوستت دارم والسلام

اینجا خودت گفتی :مامانی عکسسسسسسسسس منم عکس گرفتم ازت عزیزیم اونقدر شیرین گفتی عکس که باغبان پارک گفت: خانوم تو رو خدا از این بچه عکس بگیرین

این همون ماشینیه که تو بهار تهران دیدم نخریدم برات گفتم گرونه امدم زنجان جریمه شدیم برا سرعت غیر مجاز یه روز رفتم برات اسباب بازی بخرم دیدمش و خریدم  به کوری چشم اون مامور راهنمایی رانندگی  قهقههدر عکس موجود بوفه کمد خالی میباشد چون شما هر روز خالیش میکنی مامان شب پرش میکنه تازه خیلی از اسباب بازیهاتو جمع کردم گذاشتم تو کمد درش چسب زدمشیطان چون باهاشون بازی نمیکنی منم کنار گذاشتمشون تا موعدشون بیاد و برات جذابیت داشته باشننیشخند با یه تیکه اهن گرازه خیلی بهتر بازی میکنی تا با ماشینات

خیلی دوستت دارم عزیزم خدا شما رو برا من حفظ کنه چون بدون شما میمیرمقلبماچ

خدایا متشکرم به خاطر همه چی

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

صبا مامان نیوشا
22 مرداد 92 18:07
وای الهی که من قربون اون فهم و شعورت برم جیگر عسلی من


مرسی صبا
hodeys
22 مرداد 92 18:36
ماشالاه چقدر جهره ش بزرگونه شده
قربون اون ست کردن کفش و کیف و تیپپپپت


شانسی ست شده خاله حدیث خخخخه
ممنون
فرناز مادر آتیلا
22 مرداد 92 20:09
آخه جانم ..چه نازه این پسر


قربونت برم ممنون عزیزم
سهیلا
24 مرداد 92 1:37
عزیز دلم چه شیطون و شیرین زبون شدی با این تعریفایی که مامانی ازت میکنه ادم دلش لک میزنه که ببینت یخورده بچلونت میبوسمت هزار بار گازت هم میگیرم از راه دور اون ماشین نوت هم مبارک باشه حتما کلی کیف میکنی باهاش


ممنونم سهیلا جون توپولی من
fati
26 مرداد 92 0:20
fadaaat sham nafasaaaam.to zendegiye mani.ishalla hamishe bekhandiyo shad bashi.chon vagti to mikhandi hameye maha mikhandimo khoshhalim


اااااااا واقعا در اولین فرصت که امدیم خونتون میفرستمش اتاقت که فیل توش گم میشه تا ببینم بازم میگی فدای سرت
سهیلا
27 مرداد 92 2:04
قالب نوت مبارک عشقم

اون کوله پشتی ارین هم تو حلقممممم


خیلی منونم سهیلا جون
کوله قابلی نداره
الهام مامان محیا
27 مرداد 92 11:14
سلام شما هم اهل تبریز هستین؟
اگه مایل به اشنایی بیشتر بودین منتظرتونیم
راستی آرین جون شاخ شمشاد رو ببوس از طرفم


مرسی عزیزم
من اهل ارومیه هستم
زهرا مامان مه سما
27 مرداد 92 15:20
جیگرشو خوش عکس من


ممنون خاله
ترکان
27 مرداد 92 16:51
واااای آرین گلی عاشق مدل موهاتم که چتری میریزی رو پیشونیتببخشید تاریخ تولد آرین کی بود؟یادم رفته


ممنون ترکان جونی
2 آبان
ترکان
27 مرداد 92 16:52
شرمنده خودم فهمیدم 2 آبان 90 تولدش


دشمنت شرمنده باشه گلممممممممم
روشا
27 مرداد 92 18:40
یعنی میشه یه روز این آقای خوش تیپپ و با شخصیتو از نزدیک ببینییییم؟
من و ساینا؟؟



روشا کجایی چرا وبلاگتو آپ نمیکنی دخترو ببینیم
مامان آی سل
28 مرداد 92 23:35
ماشالله هر روز بزرگتر میشی غزیزم...جقدر هم ناز بلال میخوری خوش زبون من...




ممنونم گلم دلم برا دخترت تنگ شده


سحر مامان تانیا
29 مرداد 92 22:51
عزیزممممممممم من قربون اون بلال خوردنت خوش تیپ


ممنونم سحر جون
مامی وانیا
30 مرداد 92 1:18
قالب جدید مبارک عزیزم راستی عکساتم خیلی خوشگل شده


قربونت برم من مرسی
صفورا مامان آوا
2 شهریور 92 12:34
ای جووووونم فدای اون شیرین کاریات عزیییییییییزم عکسات عاااالی بودن دستت درد نکنه نیر جوون دلمون باز شد چند تا عکس ازش دیدیم فدای اون کوله پشتی جقله ات


مرسی صفورا جون
هههه اره خیلی جقله هست
مامان نخودی
2 شهریور 92 13:15
آرین خوشگلم ماشالا چقد بزرگ شدی
نیر خیلی قشنگ نوشتی کلی کیف کردم(ماه رمضونو و بقیه مطالبت)


ممنونم عزیزم لطف داری
شيما مامان رهام
2 شهریور 92 17:52
خيلي شيرينه اين آرين هزارماشالاااا
خيلي عاشقتيم آرين خان


فدات شیما جون
مرجان مامان آران
7 شهریور 92 16:29
ای جانممممممممم
هزار ماشالا چقدر شیرینو دوست داشتنیه


ممونم عزیزم توپولی منو ببوس
یلدا مامان کیان
11 شهریور 92 0:48
الهی فدات چرا لاغر شدی مارمالاد؟ بس که نازی دیگه


اره یلدا وزن کم نکرده هااااا ولی لاغر دیده میشه قبلا توپولیتر بود ولی الان لاغرررررررر شده
مامی مائده
11 شهریور 92 17:46
چقدر کارای بانمک میکنی تو عزیز دلمممممممممم


ممنونم عزیزم
صبا مامان نیوشا
14 شهریور 92 13:57
وای نیر مردم بسکه سر زدم و اپ نکرده بودییییییییییییییییی


صباااااااااااااااااااااا چه خبره ماهی یه بار کافیه دیگه دختر همه مثل تو نیستند که ما تنبلیم
ساره دختر خاله نفس
19 شهریور 92 1:01
سلام وب خوبی دارید به وب ما هم سربزنید.لطفا برای 5 تا پست جدید مون نظر بدید چون تعداد نظراتمون خیلی کمه ممنون میشم.با تبادل لینک موافقید؟؟


ممنونم
به یکیش نظر دادم کو تعداد نظرات کمه؟ از ماله من و خیلیها زیاده حالا نظر خیلی هم مهم نیست مهم خاطرات این دختر کوچولوی مامانیه خیلی دختر توپولی ماهی دارین
لبنکتونم کردم
آیدین و مامانیش
24 شهریور 92 8:14
ماشاالله خاله جون هر روز داری بامزه تر میشی تو آخرش چی می خوای بشی من موندممممممممم
هزارتا بوووووووووووووس برا عزیز دلم


خیلی ممنونم عزیزم کاش رمز وبتو برداری چون 100 بار بهم رمزو بدی 100 بار یادم میره