آرينآرين، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

آرين منيم مارآليم

13 ماهگی

1391/8/13 13:02
نویسنده : نير
1,277 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم پارسال این موقع شما 13 روزه بودین تازه نافت افتاده بود و ما 2 هفته رفتیم خونه مامان نجیب

7 روز مونده بود به تولدت  شما رسما راه رفتی بابایی   باز رفته بود  سفر کاری  بعد 2 هفته که امد دید شما راه میری منم بهشون نگفته بودم تا ذوق مرگش کنیم نیشخند   سوپرایز شما تنها به بابایی این نبود شما که بابا میگفتی الان به بابا عمو میگی قهقهه آآآآآآآآی بابای  بدش میاد

تکه کلامت شده اینه و اونه  کلمه گل، عمو، اوع یعنی چیزی که نباید بخوری ، جیز، هام, الو  میگی

صدای همه وسایل برقی رو در میاری همشون یه صدا دارن نیشخند به هواپیما  و پیریز برق خیلی علاقه داری

تا یخچالو باز میکنم میایی و با  وسایل توش بازی میکنی بعدشم که میگم ارین درشو ببند میبندی از سر و کول همه چی بالا میری خیلی دوست داری از جاهای تنگ رد بشی به پشت مبلها هم علاقه داری رو سقف ماشین بازی کردنم دوست داری الان سرما خوردی سرفه میکنی فدات بشم مامان غذاتم کم شده خیلی بدت میاد بینیتو پاک کنم گریه میکنی 3 روزه دیگه میریم برا واکسن 12 ماهگی گریه به خاطر مریضیت عقب افتاده

تا اواخر پاییز من شما رو هر روز میبردم پارک کلی کیف میکردیم ولی الان 16 روزه هوا سرد شده و نرفتیم دکترتم گفته تا اخر آذر مواظب باشم دیگه سرما نخوری

تا بالش میبینی سرتو میذاری روش میخوابی

تا صدای موسیقی میاد یا میرقصی یا دست میزنی

به روش خواموش کردن کلید برق علاقه داری حتی کلیدهای مطب دکترت

اگه ببینی در کابینتی کمدی کشویی بازه همه وسایلشو بیرون میکشی

به ایفون تصویری هم علاقه داری دلت میخواد مثل تیوی همیشه روش باشه

دالی موشه میکنی کلاغ پر و کدو کدو رو هم میخونی ددو ددو

به شعر یه توپ دارم و پاییزه آی پاییزه علاقه داری

وقتی میگم چپ چپ نگاه کن از بالا چشت به ادم نگاه میکنی

راه میری و با تلفن صحبت میکنی

دستمو میگیری بعد پیاده روی میکنیم با هم

موهای منو شونه میکنی

فوتنبال بازی میکنی در حد جام جهانی

امروز عید غدیره و تعطیل من زودتر از خواب بیدار شدم تا وبتو اپ کنم الانم برم صبحونه شما و بابایی رو حاظر کنم عیدت مبارک  گلم همیشه شیعه حضرت علی باقی بمون عزیز دلم قربونت برم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

حدیث
15 آبان 91 2:59
وای ارین جوووون چه کار های با مزه ای می کنی تو جیگرررر مرده اون لقبی ام که به بابات دادی ههه ههه وووی فکر کن به یه دختر چپ چپ نگاه کنی، دلم ضعف میره واسه اون نگات دلم می خوتد ببینمت و بچچچچلونمت
مامان سامیار
18 آبان 91 0:12
خاله قربون شیرین کاریای شما هزارماشالا میبوسمت عسلم
مامان آی سل
20 آبان 91 22:52
13 ماهگیت مبارک عزیزم.به ما هم سر بزنید.
یاسمن مامان رادین
21 آبان 91 11:35
جیگـــــــــــــــر خاله نیر عکس بذار برامون دیگه
مادر خانومی
24 آبان 91 8:29
سلام مامان نهیر خانم. تولد13 ماهگی گل پسرتون مبارک باشه. آرین شما از بهداد من پنج روز بزرگتره. بیشتر کاراشون شبیه همه. با این تفاوت که بهدادی من هنوز راه نمیره. از آشنایی تون خوشحال شدم. به ما هم سر بزنید.
آیدین و مامانیش
25 آبان 91 18:39
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام ووووووووووووی ووووووووووی عجب شیطونی شدی تو پسررررر خوش به حال مامانت که از شیرین کاریات همش لذت می بره بببببببببوس برا جیگر خودممممممممممم
مریم مامان پندار
25 آبان 91 20:19
ای فدای این شیرین زبون بشم من ماشالله نیر خیلی زود میگذره قربون دستای کوچولوش برم من که با مامی میره پیاده روی
سحر مامان تانیا
26 آبان 91 21:42
آرین جونم! عاشق خودت هستم و همچنین عاشق مامانت
الناز عاشقته
28 آبان 91 16:02
عاشقتم
سهیلا
28 آبان 91 16:03
قربون تو و همه کارای بامزت برم تمام قد
الناز عاشقته
2 آذر 91 9:30
عشقمی