آرينآرين، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

آرين منيم مارآليم

5/7 ماهگی

1391/3/19 23:43
نویسنده : نير
1,661 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز روز پدر بود روز پدر رو اول به پدر خودم تبریک میگم و از دست مهربون و زحمتکشش میبوسم و از اینکه آرین رو بیشتر از من دوست داره حسودیم میشهقهر زاهد جونم اولین روز پدرت مبارک امیدوارم روزی بچه های آرین رو با هم ببریم پارک اونها بدو بدو کنن من به شما نق بزنم که پیر مرد برو دنبالشون نیشخند شما پدر مهربونی هستید این از طرف آرین و من به شما ماچبغل

1خرداد پارسال بود که جنسیت شما رو فهمیدیم وا اااااااااااااااای که چه روزی خیلی حس خوبی داشتم ما الان میدونستیم که بچه ما دختر یا پسر الهی من قربونت برم.

شما الان بابا و ماما میگی یه چیزهای نا مفهوم ولی با نمک دیگه ای هم میگی صداهای عجیبی در میاری که همه دوست دارن و میخندند  کلمه آب و ساعت رو بیشتر از کلمه های که یادت دادم بهشون عکس العمل نشون میدی یعنی فقط این دو کلمه رو خوب فهمیدی نیشخند   غلت که میزنی رو سینه دست و پا میزنی مثل شنای قورباغه هی میخوایی چهار دستو پا بری نمیشه قهقهه اگه بادی یا شورت یا شلوار پات نباشه پوشکتو باز میکنی نگران 

پارک رفتن رو دوست داری وقتی بچه کوچولویی میبینی خودتو رو اون میندازی یا می خوایی بهش دست بزنی و صدا در میاری . قبل اینکه غلت بزنی تو همه پستهام مینوشتم فلان کار میکنی ولی هنوز غلت نمیزنی الان  میگم غلت میزنی تااااااااااااا دلم بخواد ولی هنوز دندون در نیاوردی ابرو میشینی ولی باید مواظب باشم کجکی نشی بعد بیوفتی بعد گریه کنی با روروئک کلی میگردی به همه چی دست میزنی برا خودت اسباب تفریح مهیا میکنی بعد که خسته شدی میایی بغل من اینم بگم پسر جون اذیتهات هم کم نیست هااااااااا اگه نمینویسم به خاطر اینکه نمیخوام بهشون فکر کنم از بس خستم میکنی که وقتی میخوابی باور نمیکنم که الان میتونم بشینم و استراحت کنم ولی چه استراحتی کارهای خونه نمیذاره که  گریهگریهگریهآخ 

هر بعد اظهر شما رو میبرم پارک هر جمعه هم میریم باغ آقاجون و شما کلی حال میکنیماچ

مامان اینجا گردو نیست هنوز !!!!!!!!!! من میشینم اینجا تا گردوها در بیان من بخولمشون

ارین گل محمدی میچینه هر کی به گل دست بزنه .....

اگر دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده بدون عاشق هستو گریه کرده ... البته پسر من میخنده

ارین اینجا خودش وایستاده ما ازش نگرفتیم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مریم
16 خرداد 91 15:23
عزیزمممممممممممممممممم این مارال چه توپولی شده ماشالله
نیر عوض من لوپاشو محکم ماچ کن


مرسی عزیزم . مریم جون شما همیشه برا ارین نظر میذاری لطف میکنی ولی من هنوز نفهمیدم شما کدوم مریم هستی؟ آخه مریم زیاد داریم ما تو مملکت
ازاده مامانه هانا
16 خرداد 91 16:20
نیره من عاشق پسرتما به خدا نمیدونی چقد دوسش دارم طرز نگا کردنش حالت خندیدنش خیلی خیلی خیلی با نمکه میخوام بخورمش مگه دستم به لپاش نرسه . سعی کن اگه دیدمت ارینو ازم دور کنی وگرنه سالم نمیمونه.با این عکس انداختنت منو مردی توووووووووو دورش بگردم که خودش وایمیستههههههههههه نفسسسسسسسسسس عششششششششششششق هلووووووووووووو چی بگم دلمم خنک شه


ممنون از محبتت عزیزم اگه میخوایی دلت خنک بشه از هانای من زیاد عکس بذار تو وبش
نرگس(مامان امیرحسین)
16 خرداد 91 17:20
سلام نیره جوووووووووووون
وااااااااااای واااااااااااااای دلم میخواد پسرتو بخورممممممممممم هزار ماشاالله
امیرحسین هم هنوز دندون درنیاورده عزیزم
راستی هنوز شیر خودتو میدی؟
برای آرین گل خالهههههههههههه


ممنون از لطفت گلم . آرین از 7 ماهگی کاملا شیر خشکی شده. از رو امیر حسین جووووونم ببوس
الناز(مامان بنیا
17 خرداد 91 14:13
ای جانم که اینقدر بزرک شدی خوشکلمممممممممممم


ممنون گلم
saba
18 خرداد 91 11:05
سلام سلام به این گل پسر خوشکلللللللللللللللللل.... ماشالا خاله که خودت وایسادی..... همیشه بخند فدات شم


ممنون گلم
مروارید مامان آوا
18 خرداد 91 11:08
ای جاااااااااااان بخورم این گل پسر شیرینووووووووو


ممنون گلم
سارینا مامان آرمان
20 خرداد 91 0:36
خاله جون به مامان بگو برات اسپند حتماااااااااااااا دود کنه گلمممم نازم عسلمم



چشم گلم ممنون
زینب مامان محمد رضا
20 خرداد 91 1:43
ای جونم نهیر خوشبحالت کیف می کنی ها من که چیزی یادم نیست از پسری به جام من گازش بگیر عشق به خدا


بوسسسسسسسسسسسس
مامان نخودی
20 خرداد 91 9:10
وای الهی من فدای اون لپای گاز گرفتنیت بشم خاله جون
روز مرد هم به آرین جونی تبریککککککککککک


ااااااااااااا اولین کسی که روز مرد رو به ارین تبریک گفت ممنون بوس خاله
اتنا مامان كندم و سياووش
25 خرداد 91 10:17
سلام. ماشاالله ارين جه ناز و خواستني شده.
در ضمن من از ته قلب تعريف ميكنم اما تعريف هاي اين مامانا كه دخمل دارن با منظور هست مواظب باش



ممنون عزیزم
ههههههه واقعا اصلا دقت نکرده بودم ولی اشکال نداره خوشم میاد خودشونو برام لوس کنن
آرزو
25 خرداد 91 12:37
واي كه عاشقتم آرين نميدونم چرا ولي دوست دارم زياد مامانتو نه ها خودتو ههههههه نهير يهو جو گير نشي


آرزو جونم شما به آرین لطف داری مرسی خاله
منو نمیدونم چرا دوست نداری ولی منو میخوای چیکار بیام کلوپ گیسوانت را میدهم دستت منو دوست نداری
نگار(مامان سام)
26 خرداد 91 11:47
ماشالله آرین خیلی ناز و تپل مپله
نیر جون چی میدی آرین میخوره؟
از طرف من این آقا پسر خوشگلو ببوس.


ممنون عزیزم شما هم سام رو ببوس
ارین داره جونیمو میخوره نگار خیلی خستم به خدا
همه چی میدم میخوره زودتر از 1 سالگی شروع به غذای سفره کرده امروز از نون سنگک کباب کوبیده که چربی کباب رو کشیده بود دادم چشماش گردتر شده بود بچم
روشا...مامان ساینا
26 خرداد 91 15:13
وای خدا آرینو.....چه خوردنی شده البته خوردنی که بود خوردنی تر شده قربونش برم ..حیف که دستم بهش نمیرسه
یه بوس کوچولو از طرف ساینا جون اینم از طرف خودم....


مرسی گلم شما هم ساینا رو ببوس
زهرا
28 خرداد 91 10:36
سلام وای چه پسر خوشگلی
هزار ماشالاه قربون چشات بشم
با اجازه لینکت کردم


ممنون گلم مرسی
خاله مریم مامان هانا
29 خرداد 91 18:46
وای نیگاش کن مورچه رووووووووووووو

گوگولی مگولی دوستت دارم


خاله الان که من مورچم دخترتو بده گاز بگیرم


آی تک
30 خرداد 91 8:43
چه پسمل ماهههههههههههههههههی
هزار ماشالا واقعاً ماراله گل پسرت
هزارتا بوس *یه لپ کشیدن محکم *یه گاز حسابی از رونش*یه بغل سفت*از طرف من به آرین خوشگل
نهیر دعا کن من پسرتو نبینم وگرنه قسم میخورم که بخورمش لپ خوشگلی رو
اسفند یادت نره خواهر


ممنون عزیزم شما هم نیایشو اوپ

مامان سامیار
30 خرداد 91 12:14
وای خداجونم هزارماشالا من وقتی عکسای آرین جونو میدیدم خیلی کوچولوبودحالا ماشالا مردی شده میبوسمت قشنگم با اجازتون مالینکتون میکنیم شمام دوست داشتین به وبلاگ سامیارسربزنین بوس


وای دلم براتون تنگ شده با کمال میل عزیزم
حدیث
30 خرداد 91 12:18
وای عزیییزم

چقدر بزرگ شدی خالههههه
من فدای خنده هات ، عاشق کی شدی؟ بگو برم بگیرمش واسه پسرمممم


عاشق دختر شاه پریان
مروارید مامان آوا
30 خرداد 91 13:22
عزیییییییییییییییزم خاله قربونش بشه توپولی


مرسی خاله من هر روز 100 بار آآآآآآآآآوا میگم هااااا
آینور مامان سهند
31 خرداد 91 17:19
الهیییییییییی عزیزم باشیوا دولانیم اوغلااااااااااان چقد خوشتیپ شدی عزیزم بوووووووووووووووس


ساغول خالا وار اولاسان
ازاده مامانه هانا
1 تیر 91 16:33
تا کی بشینم منتظر عکس ببینم از گلم؟؟


آخ اونوقت ببین من چی میکشم از دست تو
رويا مامان ريحانه
1 تیر 91 18:19
ماشالله از عيد تا حالا نديده بودمش سر سفره هفت سين........چه جيگري شده نازي

خدا نگه دارش باشه


ممنون عزیزم
ملیحه
1 تیر 91 22:47
نازی ارین دوستت دارم گلمممم


بوسسسسسسسسس
یاسمن مامان رادین
3 تیر 91 11:17
ای جوووووووووووونم.توپولوف خاله

چه ناز شدی شما

دلم میخواد اینقدر فشارت بدم که دلم خنک شه(مامانت نشنوه...)

ووییییییییی یاسی نههههه گناه داره میشکنه بچم
بوسسسسسسسس
الناز
5 تیر 91 13:06
هزار ماشا... به این پسمل خاله

خدا حفظش کنه

این بوسم برا آرین جونی


ممنون خاله
گل کوی
7 تیر 91 10:48
یادم رفت خودمو معرفی کنم گل کوی
آی تک (مامان نیایش)
8 تیر 91 9:16
هزار ماشالا به این شازده پسر
نهیر جان نمیخوای عکس جدید از گل پسرت نشونمون بدی


ممنون عزیزم ای تک خیلی دلم میخواد وب رو اپ کنم ولی تنبلی نمیذاره ولی بازم چشم
آیدین و مامانیش
10 تیر 91 13:11
سلااااااااااااااااااام
ماشالله ماشاالله
نیر جون این مدتی که سرم شلوغ بود نتونستم بیام ماشاالله این پسملت چقدر بزرگ و نازتر شده روز به روز نازتر از دیروووووووووز
بخورمششششششششششششششش
از لپاش ببوسش برام


عزیزم پسرت خوبه؟ وبشو اپ کن ببینمش