آرينآرين، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

آرين منيم مارآليم

5 ماهگي گل من

1390/12/21 23:02
نویسنده : نير
1,570 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم شما داري 5 ماهگيتو تموم ميكني مامان تنبلت الان وقت كرده برات مطلب جديد بنويسه. اين ماه شما خيلللللللللي كاراي جديد ياد گرفتي از همون روزهاي پاياني 4 ماهگيت دستاتو كشف كردي باهاشون بازي ميكني همه شونو مزه ميكني به همه چيز دست ميزني.ولللللللللللي هنوز غلت نميزننيناراحت  آرينم اين ماه بيشتر روزهاشو خونه ماماني نجيب بوديم آييييي خوش گذشت چون من كمكي داشتم نیشخند  اين ماه واكسن 4 ماهگي داشتي اين بار اذيت نشدي خدا رو شكر ولي از اون روز اشتهات كم شد توپل من ناراحت. وقتي از خواب بيدار ميشي به محض باز كردن چشماي نازت ميخندي  مخصوصا صبحها واي چقدر دوس دارم اين شيطنتتو. با ملحفه روتختي بالشت لحاف پرده و هر چيز پارچه اي  رنگي بازي ميكني. وقتي ميريم مهموني اصلا اذيت نميكني جمع رو دوس داري همشم به اینورواونور نگاه ميكني. هر كسي با شما حرف بزنه به خيليها همون لحظه اول ميخندي به بعضيها هم رو نميدي ولي روي هم رفته خنده رو هستي قهقهه گل من پارسال همين موقع ها من برا شما باردار بودم شما تو دل من بودي واي كه اولاش خيلي سخت گذشت به همه بوها حساس شده بودم دلم ميخواست زودي بيايي بيرون و من راحت بشم. الانم كه بيروني در حسرت 4 ساعت خواب متداوم آواره تريم هر چند كه تا منزل خواب فاصله اي نيست . خوب چكار ميشه كرد حتي گربه ها هم اين دوران رو گذروندن فداي يه تار موت راستي موهاتم بد جوري ميريزه گاهي وقتا به منو بابايي زور ميگي ما هم فعلا حاااااااااااااااال ميكنيم. وقتي شير ميخوري با دستت صورتمو بازي ميدي اگه موهام دم دستت باشه مشت ميكني مگه ولشون ميكني ابرو با بابا گيتار ميزني آآآآآآي آواز ميخوني من فداي صداي قشنگت وقتي سعي ميكني با ما حرف بزني صداهاي با نمكي از خودت در مياري اين يعني ذوق مرگ شدن ماااا بغل  چند روزه داري از روروئكت استفاده ميكني ميخوام چند روزه ديگه فرني بدم بخوري اول بايد با دكترت مشورت كنيم .

خوب پسر گلم امروز جمعه هست الانم ساعت 7 عصر ميخواييم ببريمت ددر خيلي دوست دارم هوا زودي گرم بشه من شما رو با كالسكه به پارك نزديك خونه ببرم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مریم مامان پندار
19 اسفند 90 22:35
مامانش اسفند دود کن برا پسرم گیتار میزنه اواز میخونه دخترا قطار میشن دم خونه تون هاااا 5ماهگیت مبارک
مامان عرشیا
20 اسفند 90 12:44
عزیزم 5 ماهگیت مبارک .
مهلا
21 اسفند 90 9:22
گلم مبارک ایشالا 150 ساله بشی امیدوارم گیتار زندگیت همیشه برات آهگ شادی بزنه
مامان آراد(خاطره)
21 اسفند 90 22:29
اااااااااااااااااااا...هم استانی هستیم خب...منم میاندوآبی هستم...ولی توی تبریز زندگی میکنم... آخه شوهرم تبریزیه از آشناییت خوشحال شدم
الهام مامان دریتا و آنیتا
22 اسفند 90 15:26
گل پسرت حسابی بزرگ شده دیگه باید براش بری خواستگاری استی با اجازه لینکت کردم
سهیلا
27 اسفند 90 10:26
عسلک من 5 ماهگیت مبارک جیگر خاله یه کنسرتم با گیتارت بیا خونه ما بزار دلمون وا شه بوسسسسسسسسسسسسسسسسس
مریم مامان هیراد
27 اسفند 90 11:58
جیگرتو بخورم توپولی خاله
آینور
3 فروردین 91 14:32
وااااااااااااااااای این خوشمله چقد ناز شده خدا برات حفظش کنه ماشالا زنده و سلامت باشه ایشالا