آرينآرين، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

آرين منيم مارآليم

آخرین ماه از اولین سال زندگی عشق من 12 ماهگی

1391/7/14 11:54
نویسنده : نير
2,468 بازدید
اشتراک گذاری

هاااااااااااااااااااااااااااای  قلب لطفا به ادامه مطلب بروید اونجا عکس با توضیح موجود میباشد

 

شما اینجا صبحونه میخوری و حتما باید به کارتون نگاه کنی یا با اسباب بازی بازی کنی تا بخوری

خیلی چیزها میگی ادای هواپیما رو در میاری که خیلی دوست داری دو دو ده میگی اینه اونه میگی در حالی که ما با شما ترکی صحبت میکنیم شما فارسی حرف میزنی، اک میگی و میزنی، بوس میکنی، ددر میگی و...

چند قدم هم راه میری 6 تا دندون داری

11 ماهگی اولین سرماخوردگی زندگیت رو تجربه کردی امیدوارم هیچ وقت دیگه مریضیتو نبینم  شما  از 1 ماهگی تا الان هر ماه برای چکاپ میرفتی دکتر از این به بعد هر 3 ماه یه بار میریم

من همش عاشق اینم که یهویی بخوابی بدون نق نق زدن  نیشخند عشقم تو خواب منو ببینی

عاشق این جور نشستنتم اینجا داری سریال مورد علاقه منو میبینی که  سریالم 18+  میباشد

بیشتر از 3 دقیقه نمیشینی توش

داری با حسین بابا (بابای بابا) بازی میکنی

واااااااااااااااای خیلی شیطون شدی ماشالله گاهی وقتها تو خونه گمت میکنم همچین جاهایی میری قایم میشی اصلا صداتم در نمیاد از دیوار راست بالا میری به خدا ولی از کارهات خندم میگره و این برام مثل قرص نشاط آور میمونه الهی همیشه ما رو بخندونی گل من

هر جا میری 3 -4 نفرو عاشق خودت میکنی و کلی چیز رایگان بهمون میدن ترامبولین رایگان سیب زمینی مجانی بادکنک مجانی شکلات مجانی وقتی میریم پارک شما تو کالسکه من پشت سرت فقط عربی قل قل میکنم

اینجا همون ترامبولین مجانیه آقای مسئول از شما خوشش اومد امد شما رو برد داخل تشک آآآآآآآی خوشت میومد اینجا تکون میخوری عکس واضح نیست امروز هم رفتیم ترامبولین آقا جون برات بلیط خرید منو شما دو تایی رفتیم تو کم مونده بود با کله برم رو تشک خیلی خوشت میومد بعدش شروع کردی به چهار دست و پا رفتن که تنبلیم شد عکشو از موبایلم بیارم اینجا

هر جا میریم باید به چیزی دست بزنی من نگران اینم شما راه بری چطور میشه

ای خدا چی بگم دور تا دور تختتو طبق سلیقه خودت دکوراسیون کردی

چیه؟ ماله خودمه اختیارشو دارم

اگه میخوایی من زنده بمونم همیشه بخند چون دلخوشی من فقط تویی به خاطر تو زنده هستم از وقتی به دنیا امدی خودمو فراموش کردم فقط تو یادمی حتی تو خواب . بهترین  کاری که تو عمرم انجام دادم به دنیا اوردن شما بود ماه دیگه تولدته 2 آبان چه روزی بود میدونی گلم اولین باری که بوسیدمت اتاق عمل به محض به دنیا امدنت یه شستشوی مختصر دادن و بعد اوردن که من ببینمت  چقدررررررررر سرت گرم  و خیس بود الان وقتی حمومت میکنم به یاد اون روز از سرت میبوسم همیشه این کارو میکنم و هنوز همون احساس رو دارم

عاشقتم دوستت دارم

  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

صفورا مامان آوا
9 مهر 91 8:56
ای خداااااااااااااا نهیر من عااااااااشق این گل پسریم هااااا بین خودمون باشه من معمولا زیاد از بچه های پسر خوشم نمیاد اما گل پسر تو از معدود پسراییه که من دوسشون دارم
تو سریال ماه رمضون خداحافظ بچه یه پسری بود فکر کنم رو تاب بود من هر وقت میدیدمش یاد آرین میوفتاد الهی من قربونش بشم


قربونت برم صفورا دل به دل راه داره منم عاشق دختر شما هستم بذار ببینیم وقتی بچه ها بزرگ شدن شااااااااااااااید اونها هم عاشق هم شدن شاااااااااااااااااید
مامی مائده
9 مهر 91 17:57
یعنی عااااااااااااااااشقتمممممممممم


مرسی مائده جون میدونستم عاشقمیییییییی بوسسسس
...
9 مهر 91 20:51
سلام
ماشالله چه قند عسل شیرینی داری
خدا براتون نگهش داره
من هم تا 3 ماه دیگه مامان می شم دوست دارم پسر من هم مثل آرین جون با نمک خوشگل بشه.
من تازه واسه نینیم وبلاگ باز کردم، اگه دوست داشتین همدیگه رو لینک کنیم.
منتظرم

ممنونم عزیزم انشالله به سلامتی پسرتو بغل کنی ولی باید آدرس وبلاگت رو برام مینوشتی رو web میرم باز نمیشه بیا دوباره برام ادرس وبتو بذار

سحر مامان تامیل
9 مهر 91 23:39
عزیرمیزی تو خوشگل خان.... خیلی وقت بود مامان جونت ازت عکس نگذاشته بود
خیلی ماه شدی عزیزم. همیشه شاد باشی بوووووووووووس


ممنون سحر جون تامیل رو ببوس هههههه قربون تایپت
مامان نخودی
10 مهر 91 14:38
ماشالا خیلی شیطون و شیرین شده
منم این روزا همش یاد روزهای تولد امیر مهدی میافتم خیلی زود گذشت


اره سمیرا میبینی تو عمرم ،عمرم به این زودی نگذشته بود
زهرا مامان مه سما
11 مهر 91 8:28
وایییییییییییییییییی خدا چه جیگیری شده ارین نهیر من بببینمش یه گاز محکم ازش میگیرم گفته باشماااااااااااااا قربونت بشم که دکوراسیون اتاقتو عوض میکنی عزیزمممممممممممممم


زهرا جون دکوراسیون خونم و حتی دکوراسیون خودمم عوض میکنه


الناز
11 مهر 91 10:50
ان شاالله همیشه بخنده
جملات آخرت خیلی احساسی بود گریم گرفت


قربونت النازی
مامان سامیار
11 مهر 91 15:36
خاله قربون شما پسمل شیرین وبازیگوش بشه عزیزکم خیلی شیرینی هزارماشالا دست مامان دردنکنه عکساتو دیدم کلی ذوقیدم یه عالم ماچ


ممنونم عزیزززززم
ازاده مامانه هانا
12 مهر 91 2:04
عشق منی تو بچه میبینمت زنده میشم انگار
اپ نمیکنی نمیکنی اما وقتی اپ میکنی ....
الهی که هیچ وقت مریض نشی مظلوم بشی
دکور اتاقتم هر جور دوس داشتی بچین مامان نیرت با من
بووووووووووس


الهی که بوسم گریبانگیرت بشه ازاده
یلدا(مامان کیان)
12 مهر 91 7:36
الهی من دورش بگردم
نهیر خیلی عسله خدا حفظش کنه


خیلی ممنون عزیزززززززم
مامان ترنم کوچولو
12 مهر 91 13:13
سلام چه ملوسکی دارین خدا حفظش کنه


مرسی عزیزم
مامان آی سل
12 مهر 91 17:35
آرین عزیز لبات همیشه خندون باشه ...


خیلییییی ممنون
مریم مامان پندار
13 مهر 91 19:14
عزیزم ورود به 12مین ماه زندگی شیرینت مبارک
نیر خیلی بلا شده این پسر دختر کش تو
خنده هاش انرژی بخشه وقتی آدم میبینه غصه های دلش پر میکشه و میره
ببوسش عزیزم رو


ممنون عزیزم لطف داری
سهیلا
14 مهر 91 1:27
دختر کش 1 ساله رو بچلونش قربون اون موهای صافش برم من


چه عجب خانوم افتخار دادین وب ما سر زدین میبینم که قهرم قهرم ها اثر کرده مگه با این چیزها مجبورت کنم به من توجه کنی بیشتر از این خجالتت نمیدم باااااااا این حال ممنون عزیزمممممم مارتوپولوی من(از اون شکلکهاکه چشمک میزنه)
مامانی وروجکl
14 مهر 91 23:48
ای جان .چه حس قشنگیه اولین دیدار و اولین بوسه.ارین جون ورود به ماه دوازدهم مبارککککککک.


ممنونم عزیزم گلم
الناز(مامان بنیا
15 مهر 91 13:50
عاشق پسرتم د وست دارم دامادم شه میشه ؟
من عاشق پسرتم خیلی نازه نفسه عشقه روحه من هم عاشقه تو هم هو عاشقه پسرت همین


قربونت برم دوست جونم خدا خودش شاهده منم چقدر بچه های شما هم کلوپیام رو دوست دارم بنیا که با اون چهره متفاوتش قربونش برم منو عاشق خودش کرده عروسک خاله
الناز جونننننننننن من از خدامه چون مامانشو میشناسم دخترشم که از جنینی میشناسم حلههههههههه فک و فامیل عروسم که همشون خوشگلن
حدیث
15 مهر 91 14:40
ههه ههه چه نظراتیییی
خاستگاریه؟
عکس ها و پست هات عالی بودن
دلم واااا شد


قربون شما دوست گلم برم گاهی تشریف بیار اینجا دلتو وا کنیم
حدیث اصولا ما ترکها میترسیم دختر تهرونی برا پسرامون بگیریم چون خیلی بلا میشن ولی من دوست دارم بنیا بیاد سرویسم کنه من بزرگش کردم آخه
سحر مامان ارشاک
15 مهر 91 15:28
الهی من قربون شیطونی هاش .......موش موشک خیلی ملوسی دوستتون دارم مامان و پسر


ممنون عزیزمممم ما هم شما مادر و پسر رو دوست داریم
الناز(مامان بنیا
16 مهر 91 15:12
پس تموممه مراقب دامادم باش


بااااااشه شما هم مواظب باش دوست دارم وقتی بزرگ شد شکل الانش باشه هاااااا عوضش نکن
حدیث
16 مهر 91 22:01
حتما این کار و می کنم:دی
نهییییر
خیییلی به هم میان
ایشالاه که درست و حسابی سرویس شی


واقها به هم میان؟ آخی من بخورمشون
حدیثثثثثث انشالله ههههههه ولی تنم لرزید هااااا ترسیدم
شینا
18 مهر 91 0:31
ترک خرررررررررررررررررررررررررررررررر که میگن تویی


ترک منم با تمام افتخااااااااار تا اخر زندگیم

خررررررررررررررررر تویی با تمام وجودت از لحضه تولدت تا قیامت و بعد اون ولی خر حیوان نجیب و مظلومیه با ادب هم هست به شما شینا لینا خینا توفینا نمیدونم چیچی یه لقب دیگه میدم (((((اوکوز ))))) OKOZ حالا برو معنیشو پیدا کن اوکوز جونم





مریم
22 مهر 91 10:39
عزیزمممممممم این گل پسر چقدر بزرگ شده قیافشم عوض شده


ممنون عزیزم
مریم مامان پندار
2 آبان 91 0:41
سلام الان که دارم نظر میزارم وارد بامداد دوم آبان شدیم ،روز میلاد تو، تو گل پسر
میدونم که 5شنبه تولد میگیری امیدوارم سالهای سال مامی نیر زنده باشه و برات تولد بگیره .من منتظر عکسهای زیبات هستم گلم
تولدت مبارک پسر قشنگم


من قربون دوست خوبم برم خیلی ممنونم مریم جان خیلی لطف داری عاشق خودتو کلوچت هستم قربون مهربونیت برم
باران اردیبهشت
2 آبان 91 1:22
نیر جونم هزاران هزار تبریک برای تو که طعم مادری رو چشیدی کمه .
هزاران هزار خسته نباشی هم .
امیدوارم همیشه شاد و خوشبخت کنار هم زندگی کنید مادر و پدر و پسر


خیلی ممنونم باران جونم خیلی خوبی بوسسسس
ازاده مامان هانا
2 آبان 91 1:50
ارین نازم
پسرخوشگل و دوست داشتنی منننننننننننننن عاشقتم یه عالمه
مامانت میدونه ازش بپرس
یادت نره ها تو فقط پسر مامان نیر نیستی پسرمنم هستی عشق منم هستی هوارتا دوست دارم تولد قشنگت مبارک
چقدر ابان دوست دارم

میدونم ازاده جونم دقیقا همون حس مالکیت رو منم به هانا دارم قربون دوست گلم

آی تک(مامان نیایش)
2 آبان 91 9:15
ایییییییییییی جووووووووووووونم آرین مارال واقعآً ماراله
عزیزکم هرکاری خواستی بکن مامان هیچی بهت نمیگه - قول -
مواظب باش دیگه مریض نشی مظلوم بشی خودم فدات
مواظب باش کسی چشمت نکنه اینقد جیگر شدی 0 عشقمی خالهX
-----------------------------------
نهیر جون تولد گل پسرت مبارک باشه
خدا حفظش کنه برات این هدیه زیباشو
از ته دلم بهتتبریک میگم پسر به این
خوشگللللللللللللللللی داری

تورو خدا اسفندیادت نره جان من!!!!


خیلی ممنون ایتک جونم خیلی لطف داری عزیزم دخترتو ببوس
مهناز
2 آبان 91 10:57
عزیزم
خدا حفظش کنه


ممنونم عزیزم
مامان آراد(خاطره)
15 آبان 91 15:55
ای جون دلمممممممممم...بخورمت خاله.. ماشالا مثل آرادم بلا و شیطون شدی...